Bukefalos 28 år!

Hur rengöra plast?

Rie

Trådstartare
Hur får jag bort de mörka märken som blivit i den vita plasten som besticken ligger i?
Besticklådan befinner sig i en husvagn som ska säljas och jag vill ju givetvis få den att se så fin ut som möjligt. Vagnen är ytterst lite använd men där har det blivit märken av besticken:mad:

Någon som har ett eller två supertips?
 
Sv: Hur rengöra plast?

Inte värre? Jag trodde eftersom det verkar vara special för husvagn att allt sådant kostar multum....
 
Sv: Hur rengöra plast?

Åker du till ÖB kostar dom nog till och med ännu mindre. Om det inte är nån specialspecialstorlek... :)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Så… Jag använder numera schampokaka för att bespara lite plast, samt att jag verkligen tycker att håret känns renare längre och...
2
Svar
20
· Visningar
1 405
Senast: cute_beast
·
Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd...
2
Svar
23
· Visningar
1 305
Senast: Bison
·
Kläder & Bli fin Jag har bestämt att det blir en ny handväska i december, då får jag löneförhöjning retroaktivt! Jag har en oäkta "klassisk" Micael Kors...
Svar
5
· Visningar
851
Senast: Unafraid
·
Hemmet Kom att fundera på det här med gillestugor, kanske för att vi har två stycken och att jag just nu sitter i en... Vad har ni för...
2 3
Svar
58
· Visningar
3 160
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp