Vill ni veta något häftigt?! Jag behövde inte ta in mer hö själv, jag FICK över 20 balar av bonden i grannbyn "för allt du gör och för att du är du" ...
Jag grinade en skvätt, både av tacksamhet och lättnad över att inte behöva bråka med väder eller maskinerna mer i år...
 
Vill ni veta något häftigt?! Jag behövde inte ta in mer hö själv, jag FICK över 20 balar av bonden i grannbyn "för allt du gör och för att du är du" ...
Jag grinade en skvätt, både av tacksamhet och lättnad över att inte behöva bråka med väder eller maskinerna mer i år...

Hoppas värdena är bra också 😄
 

Liknande trådar

Hästvård Hej! Jag har ett sto som jag haft i 2år och har några bekymmer jag skulle vilja diskutera. Min häst är 5år gammal som under...
2
Svar
24
· Visningar
1 722
Foder & Strö Hej! Hur gör ni som enbart har en häst och köper in eget hö/hösilage? Aldrig haft så innan. Van vid att 4-5 hästar delar på balar med...
Svar
11
· Visningar
1 355
Skola & Jobb Hej! Här på Buke verkar det finnas kloka och hjälpsamma människor, postar nu min fråga efter att ha läst på forumet i flera veckor. Jag...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 375
Senast: Mabuse
·
Utrustning Behöver få lite tankar från er andra. Har haft min häst i några år nu, varje vinter får han mindre slav/små sår på haserna (har varierat...
Svar
3
· Visningar
228
Senast: sweep
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp