Hur ska jag begära?

Comfort

Trådstartare
Moa ska gå på dagis 3 timmar om dagen onsdag torsdag och fredag.

Då vill jag ju ha hel FP måndag och tisdag, och halv FP ons, tors, fre.

HUR ska ag anmäla det?

Sv: Hur ska jag begära?

Du anmäler det datum-vis tex. säg att du ska begära för denna veckan som kommer då begär du hela dagar 22/11 och 23/11 och så SPARAR du det sedan anmäler du halva dagar för 24-25-26/11 och SPARAR det med..

Hoppas du förstod :)

När jag pratade med Fk brydde de sig inte om vilka datum jag begärde bara de blev rätt i slutändan. Jag behövde ta ut 2 eller om de var 3 dagar varje månad för att behålla min sgi, så då la jag in att jag tog ut FP hel dag 1-3 varje månad. Höll inte på med 1/8 dag då, 1/2 dag där osv.

Du kan ju annars fylla i:
21/11 - 20/12
Välj ersättning (Sgi eller Lägsta nivå)
Hel dag
klicka i måndagar och tisdagar
Spara.

Sen
21/11 - 20/12
Välj ersättning (Sgi eller lägsta nivå)
Halv dag
Onsdag, torsdag oc fredag.
Spara.

Du beöver inte göra dag för dag.

tack för svar, men försent!:D

Fick meddelande om att pappan måste skriva över dagar till mig nu... kul

Liknande trådar

Småbarn En fråga om kontakt med vården när det gäller hyfsat "vanliga" sjukdomar hos små barn. Vi har precis kommit ut på andra sidan av en...
Svar
19
· Visningar
1 328
Senast: tomte
·
Övr. Barn Ena barnets partner skriver eller ringer till mig så fort det är minsta fnurra på tråden, ofta för saker som inte ens känns som ett...
Svar
8
· Visningar
1 668
Tjatter Jag försöker undvika hemleverans (och är därför inte van vid hur det funkar) men nu har jag beställt en så pass stor sak att det inte...
Svar
4
· Visningar
559
Senast: Silver Girl
·
Skola & Jobb Jag har lite lösa funderingar kring sjukperiod och krav på sjukintyg (från dag 8). Vilka frånvarodagar räknas? Vad jag förstår räknas...
Svar
4
· Visningar
817

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka