Hur ska jag göra egentligen?

Sv: Hur ska jag göra egentligen?

*Lånar knapp*

Tycker att många här är lite väl hårda mot trådskaparen, kanske är vissa av er samma typ av hästägare som trådskaparen beskriver?:smirk:

Alla sa flytta på sig när ni kommer med era hästar,

det är inte erat problem att ni skrämmer andras hästar för att ni spökar ut era vagnar med bjällror(som inte är helt avanligt att hästar faktiskt inte gillar ljudet av),

om ni har en hingst ska alla ta hänsyn & akta sig från vägen

men ni ska inte behöva ta hänsyn då ni har en hingst

Ni vet väl själv hur det är när det kommer en sitution där man vet att ens häst är rädd, det kan vara bussar, bjällror, lastbilar osv.Ta hänsyn till, & hjälp varandra istället!
Tycker själv det är konstigt att de bilförare man möter på vägarna & som kör som fortast förbi hästar är de som själv har hästar, de kanske själv har helt ko lugna hästar, jaha vad bra för dem, men det betyder inte alla alla hästar är som deras.

Sv: Hur ska jag göra egentligen?

Jag det tyckte jag också var konstigt och sen nån här inne som sa att jag måste ha varit en stadsbo, vad har det med saken att göra?

Jag flyttar mig alltid, försöker alltid vara till lags och visa hänsyn till andra vare sig jag har hund, häst, bil, cykel, moped eller går.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 651
Senast: Lavinia
·
Ridning Jag har just nu väldigt mycket tid framför datorn och har hittat ett antal brittiska Youtubare som filmar sina uteritter med GoPro. Jag... 2 3
Svar
44
· Visningar
7 064
Senast: MiniLi
·
Småbarn Vi fick förra veckan veta att minstingen ska utredas för autism/hjärnskada osv. Veckan efter väljer sambon att dumpa mig, storasyskonet... 6 7 8
Svar
146
· Visningar
32 440
Senast: Elendil
·
Relationer Vet inte hur jag ska börja denna långa historia, men i korta drag så flyttade jag in på gården min kille och hans föräldrar bor på. Allt... 7 8 9
Svar
179
· Visningar
28 151
Senast: Crossline
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hönstråden II
  • Oseriös avel 2023
  • Somna in hemma