Bukefalos 28 år!

Hur skapa nätverksplats...

C

ChristinA

...för hemsidan på nya datorn???

Hur får jag min ftp adress att ligga under "mina nätverksplatser" så att jag kan kopiera från hårddisken till den när jag gör ändringar på hemsidan?

Hemsidan är byggd på en annan dator och då fick jag hjälp med att lägga in den. Nu skulle jag göra uppdateringar via min nya dator och hoppsan, den platsen måste läggas in på nytt.

Någon som förstår? Någon som kan?
 
Sv: Hur skapa nätverksplats...

Ha inloggningsuppgifterna i handen när du börjar. Öppna Mina Nätverksplatser i utforskaren, klicka på ikonen Mappar så Nätverksåtgärderna kommer upp. Lägg till en nätverksplats och sen fortsätter du bara därifrån...
 
Sv: Hur skapa nätverksplats...

Inloggnings uppgifterna???
 
Sv: Hur skapa nätverksplats...

Yippie yippie yeah!!!!

Tackar!!!

(Det verkar funka alltså!)
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
2 916
Hundhälsa Min 10-åriga dvärgpinscher hanterar inte sitt nya liv i småbarnsfamilj så väl, utan visar tecken på stress. Han är skrälligare än...
2
Svar
23
· Visningar
2 871
Senast: Lingon
·
IT & mobiler Jag håller på och lägger in lägger in källhänvisningar kontinuerligt. Hittills har jag gjort så att jag tryckt på hantera källor...
Svar
6
· Visningar
692
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
69 457
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp