Hur sparar man bilder på bästa sätt?

:eek: :eek: Du menar att jag riskerar att ta efter?

Faktum är att jag har prylfobi så risken är större att jag en dag stirrar på mina fyra stackars album som står och skramlar i ett hörn och tänker "DE TAR ÖVER MITT LIV!!!!! JAG KAN INTE ANDAS!!!!!" och sedan skrikande slänger ut dem genom fönstret innan jag nöjt sätter mig på soffan och tittar mig omkring i min väldigt tomma lägenhet.
Du har redan en strategi? Du har börjat få svårt att andas?
Intressant... de har redan börjat påverka ditt liv...

(Nä ärligt så är det framförallt alla A4-pärmar från diverse jobb och utbildningar som knäcker mig. Svåra att kasta för jag kan behöva dem igen. Men fotoalbumen vill jag inte heller kasta. Så... :cautious:)
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 217
Senast: jemeni
·
Relationer Jag vet egentligen inte om jag borde skriva ner och posta det här men jag är verklige rådvill. Efter en turbulent vår med flera stora...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
7 653
Senast: Loons
·
Kropp & Själ Bästa Buke! Jag skulle behöva er hjälp att få lite klarhet i vad det är som händer i mitt huvud. Jag skapade ett anonymt konto då jag...
2
Svar
33
· Visningar
5 728
Senast: Rosett
·
Hästvård Det här kommer nog bli långt men jag behöver verkligen tips och råd om vad det kan vara för fel på min häst. Hästen i fråga är född i...
2
Svar
25
· Visningar
3 919
Senast: pews1972
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Vi som letar häst II
  • WE-tråden
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp