Bukefalos 28 år!

Hur stora är era transportskydd?

mysboll

Trådstartare
Tänkte köpa ett par höga transportskydd till ridskolehästen.
Men alla skydd i storlek full är GIGANTISKA! Funderar på om cob kanske oxå blir för stort.. :confused:
Från hasspetsen till marken är det 60cm.
Hur långa är era hästars ben och vilken storlek har ni på transportskydden?

:bow:
 
Jag har full till mitt stora halvblod och cob till min D-ponny på de höga transportskydden av märket Mark Todd. De kanska ser stora ut men de passar och skyddar jättebra!
 
Åh vilka skydd är det som är gigantiska?! :idea: Har stor pålle och är ute efter stora skydd!
 
De ser ofta större ut än vad de är.. Mitt varmblod har full och jag trodde de skulle vara förstora men de passade perfekt! :)
 
min d-ponny hade cob i sin höga bucasskydd och de passade honom perfekt..

stora hästen har fått ärva dom han e ca 164,dom e för korta egentligen men mefd ett par boots går-åker inte långt med honom ändå
 
Mitt halvblod är inte så jättestor, men full i Bucas höga transportskydd passar perfekt. Du kan ju alltid köpa hem o prova, det är ju bara att lämna tillbaka om de inte passar! Eller byta stl...
 
Har bara kollat på Horseware och Hööks. Jag tyckte iaf att dom var jättestora, nådde ju nästan till midjan på mej.. :crazy:
 

Liknande trådar

Utrustning Vad använder ni för skydd när ni transporterar hästar? Jag har kört i lindor och boots den senaste tiden men eftersom det är lite...
Svar
15
· Visningar
779
Senast: LenaH
·
Utrustning Hejj! Jag ska köpa ett nytt pullarträns till min ponny och jag vet inte om jag ska ta cob eller full. Eftersom han har stort huvud så...
Svar
3
· Visningar
664
Senast: MiniLi
·
Utrustning Hej! Jag är på jakt efter säkerhetsvästar till mina barn, och har letat igenom gamla trådar på ämnet men förstått av dessa att utbudet...
Svar
6
· Visningar
858
Senast: Kristall10
·
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 471

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp