Bukefalos 28 år!

Hur stora är era transportskydd?

mysboll

Trådstartare
Tänkte köpa ett par höga transportskydd till ridskolehästen.
Men alla skydd i storlek full är GIGANTISKA! Funderar på om cob kanske oxå blir för stort.. :confused:
Från hasspetsen till marken är det 60cm.
Hur långa är era hästars ben och vilken storlek har ni på transportskydden?

:bow:
 
Jag har full till mitt stora halvblod och cob till min D-ponny på de höga transportskydden av märket Mark Todd. De kanska ser stora ut men de passar och skyddar jättebra!
 
Åh vilka skydd är det som är gigantiska?! :idea: Har stor pålle och är ute efter stora skydd!
 
De ser ofta större ut än vad de är.. Mitt varmblod har full och jag trodde de skulle vara förstora men de passade perfekt! :)
 
min d-ponny hade cob i sin höga bucasskydd och de passade honom perfekt..

stora hästen har fått ärva dom han e ca 164,dom e för korta egentligen men mefd ett par boots går-åker inte långt med honom ändå
 
Mitt halvblod är inte så jättestor, men full i Bucas höga transportskydd passar perfekt. Du kan ju alltid köpa hem o prova, det är ju bara att lämna tillbaka om de inte passar! Eller byta stl...
 
Har bara kollat på Horseware och Hööks. Jag tyckte iaf att dom var jättestora, nådde ju nästan till midjan på mej.. :crazy:
 

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 418
Senast: Squie
·
Utrustning Vad använder ni för skydd när ni transporterar hästar? Jag har kört i lindor och boots den senaste tiden men eftersom det är lite...
Svar
15
· Visningar
800
Senast: LenaH
·
Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 571
Senast: hundtant
·
H
Hundavel & Ras Jag har så smått börjat fundera på en till hund inom ett par år, men känner att jag behöver bolla lite tankar om rasval. Tack på förhand...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
11 251
Senast: Bulldoozer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp