Hur tar jag bort dubbla operativsystem???

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Skogssvamp
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 9
  • Visningar Visningar 3 475
S

Skogssvamp

Jag har 3(!) operativsystem installerade i en bärbar dator med windows xp. Hur får jag bort dem?? Det går inte att formatera Dhårddisken eftersom de tydligen ligger på den?? Jag har gått in i kör->msconfig->boot.ini där får jag fram dem men hur gör jag sedan?? :crazy: :crazy:

Väldigt tacksam gör hjälp:laugh:

Sv: Hur tar jag bort dubbla operativsystem???

XP någon engelsk verision.

Markera de du inte vill ha och ta bort bara. Var säker på att du tar bort rätt rader! Annars blir det mindre roligt nästa start.

Men hur går själva borttagandet till? Det går ju inte bara att trycka på "delete" :confused:

humm jag har klart för mig vilka som jag ska ta bort

Kanske ligger gömt under Advanced i gamla versionen. Annars, så länge det du vill starta är satt som default, är det bara att sätta timeout till 0, samma effekt.

Vill du bara ta bort dem från boot menyn?

Jag vill ju ta bort hela operativsystemen 2 st av tre. Jag vet inte hur jag ska göra :cry: ... suck

Jag vill ju ta bort hela operativsystemen 2 st av tre. Jag vet inte hur jag ska göra :cry: ... suck

Men försök att tala om vad du vill: Radera dem eller ta bort alternativen från boot menyn?

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 558
Senast: Lavinia
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar... 2
Svar
24
· Visningar
2 770
Senast: jemeni
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år... 14 15 16
Svar
311
· Visningar
27 909
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag... 2
Svar
34
· Visningar
5 392
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka