Hur tar jag mig vidare?

Jag har provat tre olika saker för sömnen och det som verkar ha haft bäst effekt har varit Shabd Kriya. Även om jag sabbade den här natten en del genom att sova 3-4 timmar efter jobbet igår, så har jag ändå i stort sett sovit även i natt i stället för att klarvaket ligga och vrida mig i sängen som jag gjorde tidigare.

Men jag har insett att sömnen bara är toppen av berget.

Jag har provat tre olika saker för sömnen och det som verkar ha haft bäst effekt har varit Shabd Kriya. Även om jag sabbade den här natten en del genom att sova 3-4 timmar efter jobbet igår, så har jag ändå i stort sett sovit även i natt i stället för att klarvaket ligga och vrida mig i sängen som jag gjorde tidigare.

Men jag har insett att sömnen bara är toppen av berget.
Precis. Sömnen är nog inte orsaken, snarare ett av symptomen.

Jättebra att du fått tid hos kurator!

Liknande trådar

R
Kropp & Själ Jag har en nu 18-årig dotter. Hon är min mans och mitt andra barn, men vår första flicka hann aldrig börja leva, så dottern har hela... 12 13 14
Svar
265
· Visningar
13 236
Senast: sardellen
·
Kropp & Själ Alltså nu har jobbiga saker hopat sig för att jag skjutit på dem. T.ex. har jag en konflikt med en nära vän. Istället för att ringa och... 2
Svar
21
· Visningar
1 284
Senast: Cattis_E
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 858
Senast: monster1
·
R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 053
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Akvarietråden V
  • Valp 2025