Hur tjockt är fodret??

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Lozzan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 702
L

Lozzan

Hur "tjockt" är fodret i dom olika sorterna?

menar den här:
brosta_svart.jpg

Det står ju liksom Filt, med smal filt och med fleece. På bildern jag visar värkar fodret så tjockt och står ut så mycket. Det är ju halft omöjligt att få tag i en förbygel (trav9 så jag tänkte att den här kan vara ett bra alternativ (liksom lädermartingalen från charisma)

Hur tjockt är dom olika fodrena igäntligen?? :confused: Skrev jag krångligt??? :o

Sv: Hur tjockt är fodret??

Fodret är inte så tjockt, den jag har är ca 1 cm tjock (nu har jag inte westernmodellen som du har lagt ut en bild på) - jag har en egen designad som är en helt vanlig förbygel med fleece foder och den är ca 1 cm tjock. Har också en annan egendesignat (påminner om trav designen) som är fodrad med filt.

omljligt att få tag på en travförbygel??? lätt ju

det är ju l'tt att få tag påtravförbygel kolla börjes nörmsta travshop tex

jag menar i rosa! har en mörkblå/vit och en grön/vit... Inte så roliga färger!

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under... 2
Svar
26
· Visningar
8 042
Senast: Calmiche
·
Hästvård Hej. Jag var för en tid sedan medryttare på en häst som var hur snäll som helst. Varför jag valde att söka till denna annonsör var för...
Svar
9
· Visningar
3 341
Senast: Djurvän
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är... 2
Svar
27
· Visningar
11 152
Senast: Imna
·
Relationer Vad är hemligheten bakom att lyckas i långa relationer? Alltså inte att bara vara i en långvarig relation utan att faktiskt trivas i... 13 14 15
Svar
287
· Visningar
38 925
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Akvarietråden V
  • Blandraser och renraser