Hur tränar ni?

• Hästmänniskan
  • Trådstartare Trådstartare Hotandspicy06
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 41
  • Visningar Visningar 3 379
Sv: Hur tränar ni?

Med heltidsjobb, häst och familj finns det inte en minut över till att fara å träna. Min träning innebär stalljobbet, med mockning, borstning, snöskottning, ridning och annat underhåll.

Sv: Hur tränar ni?

Nu under hösten har jag utöver all ridning tränat på gym 1-2 ggr/vecka, sprungit en gång per vecka, tagit en lång promenad gång per vecka, spelat basket en gång per vecka och haft idrottslektion i skolan en gång per vecka! Det sistnämnda räknas knappt för det har inte vart särskilt ansträngande! ;)

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är en rutinerad ryttare men är även 50+ och med två års gamla frakturer i ryggen. Jag rider och hoppar regebundet, van att rida lite...
Svar
1
· Visningar
232
Senast: ponny
·
Hästmänniskan Min saknad av egen häst har åter igen kommit tillbaka, som den ofta gör. Sålde min för 5 år sedan och har sedan dess bara ridit någon... 4 5 6
Svar
109
· Visningar
5 357
Senast: Nota
·
Hästmänniskan Jag har börjat drömma om att köpa ny häst efter att jag miste min underbara d-ponny för ett par år sen. Vad jag skulle önska: -lugn och... 2
Svar
29
· Visningar
3 196
Hästmänniskan Jag tycker att vi behöver en tråd där vi som lider av någon typ av psykisk ohälsa kan peppa varandra och bolla lite tankar kring vårt... 2
Svar
20
· Visningar
2 516
Senast: Brassneck
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka