Hur uttalar du ditt användarnamn?

Mitt namn uttalar man inte, för det är en styggelse! :rage: Jag skäms fortfarande varje gång jag tänker på att jag heter det - än värre om jag ska säga det! Jag har länge (dvs ca 8-9år då jag insåg att jag inte kunde stava till GuardianAngel när jag var cool 14-åring) tänkt att jag ska byta, men inte kommit mig för.
:rofl::rofl::rofl: Bäst hittills! :D

@Rhodugune, kan inte du förklara hur ditt nick ska uttalas? Jag har alltid undrat i smyg över det men aldrig vågat fråga. :nailbiting:
 
Det är fel. Ska vara som THE ONE AND ONLY Hyacinth Bucket:love:
Boukee (bouquet) om jag får be :p

Mitt namn uttalar man inte, för det är en styggelse! :rage: Jag skäms fortfarande varje gång jag tänker på att jag heter det - än värre om jag ska säga det! Jag har länge (dvs ca 8-9år då jag insåg att jag inte kunde stava till GuardianAngel när jag var cool 14-åring) tänkt att jag ska byta, men inte kommit mig för.
Fanns väl en annan användare som inte kunde stava till det, som vred om det till GaurdianAngel har jag för mig. Hundinstruktör om jag minns rätt.
 
Chania (tjania) - som är en omskrivning av min första fullblodsfrökens mammas namn... Öar var tydligen poppis i den stofamiljen. Hästen jag ägde skulle ha döpts till Blå Jungfrun, men det gick inte igenom vad jag förstod.

Kul tråd!
 
Mitt namn uttalar man inte, för det är en styggelse! :rage: Jag skäms fortfarande varje gång jag tänker på att jag heter det - än värre om jag ska säga det! Jag har länge (dvs ca 8-9år då jag insåg att jag inte kunde stava till GuardianAngel när jag var cool 14-åring) tänkt att jag ska byta, men inte kommit mig för.
Jag har alltid trott att du var en mästare på trädgård, nu vet jag bättre. :rofl:
 
Ni har säkert slitit ert hår över uttalet så det är väl bäst jag förklarar ;)
Helt enkelt KattisEee.

Kuriosa, jag hette från början för många år sen mitt för+efternamn.
Bytte sen till Cattis_e när jag inte tyckte det var nån höjdare att ha hela namnet.
Då stod E:et för mitt efternamn, numera står det för min hästs namn då jag bytt efternamn ;)

Kanske borde ha hästens namn, för det har konstigt nog vissa svårt att uttala.
Eikar..
 
Mitt namn uttalas som det låter , svenskt uttal inte något engelskt "ball" (båål) utan ball på svenska. Förstår ni den usla förklaringen ? :D Kommer av smeknamnet av min afghantik som hette Cassandra. En gång när morsan var på fyllan sa hon istället för det vanliga smeknamnet Sassi, Sassiball till hunden :D Haha sen var den hunden omdöpt kan man säga.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Bra blötmat
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp