Bukefalos 28 år!

Hur vet man att man är redo för barn

Jo, jag har funderat lite på att kanske ta den kontakten, men har som jag skrivit ovan inte så bra erfarenheter från tidigare samtalskontakter.
Du bor väl i Lund? En kompis till mig har fått mycket hjälp genom spädbarnsteamet på sjukhuset, kanske värt att kolla upp? Såg att man kan få komma dit från och med vecka 28. Innan dess kanske de kan hänvisa dig någon annanstans?
 
Sen ska jag inte sticka under stol med att det är jobbigt, men det kanske inte är så konstigt att känna så?
Nej det är nog vad man kan förvänta sig.
Jag förväntar mig i alla fall att någon som har varit drabbad av cancer tycker att det är jobbigt lång tid efter att faran så att säga är över.
 
Du bor väl i Lund? En kompis till mig har fått mycket hjälp genom spädbarnsteamet på sjukhuset, kanske värt att kolla upp? Såg att man kan få komma dit från och med vecka 28. Innan dess kanske de kan hänvisa dig någon annanstans?
Nej, inte längre. Vi har flyttat tillbaka till Småland där vi båda är uppvuxna.
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag kommer förhoppningsvis få ett barn till hösten. Jag bor idag i Malmö, där jag också jobbar. Jag kommer att vara självstående. Jag...
Svar
15
· Visningar
959
Senast: Queen
·
Övr. Barn På återbesöket hos ögonläkaren bestämdes att mitt barn ska ha ögonlapp för ena ögat. Fyra timmar per dag, varje dag, i minst tre månader...
Svar
11
· Visningar
1 014
Senast: enough
·
Småbarn Om du vill får du (och andra i samma sits) gärna berätta mer om hur det funkade/funkar att jobba hemifrån med små barn. Min fästman...
Svar
14
· Visningar
1 075
Senast: WildWilma
·
Hästvård het o älskar hoppning. Snäll och lugn i hantering, behöver inte ens bindas upp i stallgången. Till bara för några veckor sen fick man...
Svar
19
· Visningar
1 643

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Föl 2020
  • Insektsspray
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp