Hur vet man om en kille gillar en?

torsdag

Trådstartare
Har gått och blivit kär i en kollega på jobbet. Alltså sådär hopplöst kär så jag inte kan tänka på något annat...Sååå jobbigt!!! Men hur vet jag om han gillar mig eller om vi bara är nära vänner? Det var förlänge sedan jag höll på med sånt här.

Vi jobbar mycket ihop och när vi inte jobbar hörs vi på sms. Vi skojar och skrattar och har väldigt roligt ihop. När han pratar med mig står han extremt nära alltså så nära att vi snuddar vid varandra och tittar mig stint i ögonen hela tiden? Jag blir jättenervös och får backa undan och flacka med blicken… Aldrig vart med om detta tidigare.

Hur vet jag om han gillar mig?

I mina ögon låter det som att du redan vet ?
Om han står extremt nära och tittar stint i dina ögon, låter som ett sånt tecken. Men du kan väl skicka i ett av dina sms om ni ska hitta på något privat ?

Har gått och blivit kär i en kollega på jobbet. Alltså sådär hopplöst kär så jag inte kan tänka på något annat...Sååå jobbigt!!! Men hur vet jag om han gillar mig eller om vi bara är nära vänner? Det var förlänge sedan jag höll på med sånt här.

Vi jobbar mycket ihop och när vi inte jobbar hörs vi på sms. Vi skojar och skrattar och har väldigt roligt ihop. När han pratar med mig står han extremt nära alltså så nära att vi snuddar vid varandra och tittar mig stint i ögonen hela tiden? Jag blir jättenervös och får backa undan och flacka med blicken… Aldrig vart med om detta tidigare.

Ja vad tror du själv?
Folk man inte gillar brukar man vanligtvis inte smsa stup i ett, om det inte handlar om nån ren sakfråga. Och att stå nära någon på så vis som du beskriver brukar indikera på att personen iaf inte avskyr en.

Fråga om han vill hitta på något med dig utanför jobbet också tar du det därifrån.

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i... 2
Svar
28
· Visningar
3 932
Senast: malumbub
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi... 12 13 14
Svar
265
· Visningar
23 829
Senast: Whoever
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
24
· Visningar
3 106
Relationer I morgon ska jag träffa en person som är genomsnäll... eller nåt. Jag har träffat personen tidigare vid några tillfällen och trots... 15 16 17
Svar
323
· Visningar
23 003
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka