Hur vet man om en kille gillar en?

torsdag

Trådstartare
Har gått och blivit kär i en kollega på jobbet. Alltså sådär hopplöst kär så jag inte kan tänka på något annat...Sååå jobbigt!!! Men hur vet jag om han gillar mig eller om vi bara är nära vänner? Det var förlänge sedan jag höll på med sånt här.

Vi jobbar mycket ihop och när vi inte jobbar hörs vi på sms. Vi skojar och skrattar och har väldigt roligt ihop. När han pratar med mig står han extremt nära alltså så nära att vi snuddar vid varandra och tittar mig stint i ögonen hela tiden? Jag blir jättenervös och får backa undan och flacka med blicken… Aldrig vart med om detta tidigare.

Hur vet jag om han gillar mig?
 
I mina ögon låter det som att du redan vet ?
Om han står extremt nära och tittar stint i dina ögon, låter som ett sånt tecken. Men du kan väl skicka i ett av dina sms om ni ska hitta på något privat ?
 
Har gått och blivit kär i en kollega på jobbet. Alltså sådär hopplöst kär så jag inte kan tänka på något annat...Sååå jobbigt!!! Men hur vet jag om han gillar mig eller om vi bara är nära vänner? Det var förlänge sedan jag höll på med sånt här.

Vi jobbar mycket ihop och när vi inte jobbar hörs vi på sms. Vi skojar och skrattar och har väldigt roligt ihop. När han pratar med mig står han extremt nära alltså så nära att vi snuddar vid varandra och tittar mig stint i ögonen hela tiden? Jag blir jättenervös och får backa undan och flacka med blicken… Aldrig vart med om detta tidigare.

Hur vet jag om han gillar mig?
Ja vad tror du själv?
Folk man inte gillar brukar man vanligtvis inte smsa stup i ett, om det inte handlar om nån ren sakfråga. Och att stå nära någon på så vis som du beskriver brukar indikera på att personen iaf inte avskyr en.
 
Har gått och blivit kär i en kollega på jobbet. Alltså sådär hopplöst kär så jag inte kan tänka på något annat...Sååå jobbigt!!! Men hur vet jag om han gillar mig eller om vi bara är nära vänner? Det var förlänge sedan jag höll på med sånt här.

Vi jobbar mycket ihop och när vi inte jobbar hörs vi på sms. Vi skojar och skrattar och har väldigt roligt ihop. När han pratar med mig står han extremt nära alltså så nära att vi snuddar vid varandra och tittar mig stint i ögonen hela tiden? Jag blir jättenervös och får backa undan och flacka med blicken… Aldrig vart med om detta tidigare.

Hur vet jag om han gillar mig?
Fråga om han vill hitta på något med dig utanför jobbet också tar du det därifrån.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Ok varning för triggande ämne kanske, men känner att jag behöver bolla mina tankar. Har nog alltid eller iaf sedan väldigt ung ålder...
2
Svar
20
· Visningar
1 480
Senast: miumiu
·
Relationer I morgon ska jag träffa en person som är genomsnäll... eller nåt. Jag har träffat personen tidigare vid några tillfällen och trots...
15 16 17
Svar
323
· Visningar
19 288
Senast: Shaggy
·
Skola & Jobb Skriver med nytt nick här… Jag har hamnat i en, för mig, jättejobbig situation på jobbet. Vi är bara 4 personer, varav en är tf chef...
Svar
19
· Visningar
2 488
Senast: Bortglömd
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 384
Senast: Nixehen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp