Bukefalos 28 år!

Hur vet man???

T

thereseSvensson

Att tiken är med valpar?
det har gått drygt två veckor sen jag para mina hundar, är det på tok för tidigt att se något tecken på att hon ska ha valpar??
Hon har blivit mycket gosigare, mer hungrig, och det kommer något genomskinligt ur spenarna...
Är jag helt ute och cyklar eller kan det var bäbisarna som visar sej??

//Tessan -förstagångs mamma.. :)
tacksam för svar!
 
Ja, det ska jag göra oxå.
Men ser man det redan??
Har läst i alla böcker att det inte syns förens 6:e veckan...
 
Det brukar inte synas så tidigt som andra veckan. Din tiks beteende kan bero på allt från att hon verkligen är dräktig till att du beter dig annorlunda.
Det finns också tikar som uppvisat alla symptom på att vara dräktiga, men vid ultraljudet har de visat sig vara helt tomma.
 

Liknande trådar

Hundträning Jag har en okastrerad hane på 2,5 år av spetsras. Just nu mår jag väldigt psykiskt dåligt, vilket delvis har med hunden att göra. Så för...
2
Svar
37
· Visningar
5 672
Senast: Kraxa
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
7 252
Senast: Migo
·
Hundträning Har länge läst på buke men aldrig postat något. Men känner lite att situationen är ohållbar här hemma nu, so here it goes. Jag har två...
Svar
5
· Visningar
1 457
Senast: Caps
·
Hundhälsa Min tik köper så sällan så jag kommer inte ihåg hur det brukar vara… Men, hon började löpa (rödblandad flytning) 17 januari, gick in i...
Svar
4
· Visningar
1 375
Senast: Fibusen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp