hur vi pratar och språket.

Sv: hur vi pratar och språket.

Jo, jag vet hur det funkar med länkade listor t.ex. (tyvärr :D) men jag kollade när jag tog bort inlägget och för mig ser det rätt ut. Jag tog bort på ett annat sätt än vanligt nu så jag tänkte att det fungerade annorlunda då. Nästa gång kanske jag ändrar i inlägget istället och tar bort innehållet, men då är ju risken att folk känner sig uthängda istället. Inte lätt det här. :crazy:

/Erica
 
Sv: hur vi pratar och språket.

Vi konstaterade för ett tag sen någonstans att länkningen inte ser likadan ut hos er moderatorer som hos oss andra efter ni tagit bort inlägg. Hos er står tydligen namnet på den som man svarade kvar, hos oss andra kommer namnet på den som skrev inlägget ovanför upp istället. Troligen för att ni fortfarande har tillgång till de borttagna inläggen, det har inte vi andra.
 
Sv: hur vi pratar och språket.

Nu är du ju igång igen i samma tråd. Förstår du inte att du inte kan skriva på det här sättet? Dina inlägg plockas bort och du får hur många tips och tillsägelser som helst, ändå fortsätter du? Snälla Piamar - sluta nu med alla könsord och svordommar!
 
Sv: hur vi pratar och språket.

Det är som Snuffsan säger - det ser rätt ut för moderatorerna men inte för andra användare. Har jag fått erfara efter att ha anklagat en användare för att ha sett fel ;)
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok I min panik över att jag måste använda min urusla engelska på mitt nya jobb så anmälde jag mig till två engelskakurser nu under våren –...
Svar
0
· Visningar
363
Senast: cassiopeja
·
Övr. Barn Nu har jag så mycket funderingar i mitt huvud så jag tror snart att det sprängs. Måste ventilera mina känslor lite. Kanske finns det...
Svar
1
· Visningar
1 298
Senast: Badger
·
Övr. Barn Ursäkta ett långt inlägg, men jag hoppas på hjälp! Vår son Z upplever sig bli mobbad av en flicka, J i hans klass. De går i 4:an...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
7 590
Senast: Aliide
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp