Mobbing - hur agera?

Sv: Mobbing - hur agera?

Det är en starkare markering av de vuxna att mobbing INTE Accepteras om man flyttar på den som mobbar.

men det är väl i stort sett omöjligt för en skola att flytta en elev om inte föräldrarna vill det, var det inte det som fp hade på förslag om att ändra?
 
Sv: Mobbing - hur agera?

hoppas verkligen hon klarar att gå vidare. bra avslutning för din son.

håller tummarna.
 
Sv: Mobbing - hur agera?

Intressant. Vad drev dig att mobba andra? och vilka blev dina offer?

Folk som var annorlunda exempelvis. Människor som kanske var ovårdade, luktade illa, skitiga eller bara "inte med". Och att ignorera för min del ledde bara till ännu mer mobbning. Man ville ju få en reaktion. Kanske ville jag egentligen få ett riktigt jävla bråk och blåsa ur sig lite. Och få höra att man var dålig. Jag vet inte.
 

Liknande trådar

Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 857
  • Artikel
Dagbok Denhär berättelsen börjar i december året 2006. Det var en mamma en pappa och deras lilla bebis som var i himlen. Dom skulle få en till...
2
Svar
37
· Visningar
1 998
Senast: manda
·
Småbarn Jag är desperat efter sätt att få i vår treåring penicillin. Lång historia kort; vår dotter har haft sår i näsan senaste 8 veckorna. Vi...
Svar
19
· Visningar
1 352
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
5 795
Senast: mars
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp