Hur viker man filten under sadeln?

• Western
  • Trådstartare Trådstartare ScareCrow
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 1 397
S

ScareCrow

Har försökt söka men hittar ingenting om detta. Jag vet att det finns ett "speciellt" sätt att vika sadelfilten på, men jag vet inte hur :confused:
Har försökt söka både på svenska och amerikanska forum m.m. men hittar ingen beskrivning. Undrar om någon här inne vet hur man gör? Eller om ni vet någon sida där det står hur man gör? Tacksam för svar! :bow:

Sv: Hur viker man filten under sadeln?

Du kan vika filten dubbel på långsidan och ha padden emellan eller göra som ovanstående och ha den över padden.
Har du någon bild??? jag hajjar inte varför det skulle vara så krångligt (men jag e lite efter idag, inte min dag om man säger så :S)

Sv: Hur viker man filten under sadeln?

Vad för slags filt har du? Mina använder jag antingen som de är (filtar som är lika stora som en pad), eller dubbelvikta (filtar som är dubbelt så långa som en pad).

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
690
Senast: cowgirl81
·
Hundhälsa Hej alla! Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan. Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Svar
1
· Visningar
732
Senast: Jeps
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
187
· Visningar
25 796
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute... 4 5 6
Svar
100
· Visningar
12 357
Senast: valpköpare
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka