Så han sa inte snacka ner, det var din formulering?Nej, men han sa bara princip att bland hans kompisar så är de som inte långa men som ändå lyckas dom är duktig på att snacka.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så han sa inte snacka ner, det var din formulering?Nej, men han sa bara princip att bland hans kompisar så är de som inte långa men som ändå lyckas dom är duktig på att snacka.
Metod 1
2:00 Min in i videon
"Går fram direkt utan tvekan. Börja dansa med henne. Visa sin dominas dra in in henne runt midjan och visa sin styrka"
Metod 2
"Dansa liten bit ifrån och söka ögonkontakt. Ta långsamma steg fram..."
Alltså jag har provat metod 2 (Förutom att jag inte alls kan dansa ) och söka ögonkontakt. Men jag tycker jag sällan får nån kontakt. Istället slutar det alltid med att nån kille sweper in mellan hennes vänner och tar tag i henne som i Metod 1 och sen är hon såld, ser bara honom.
Vad säger ni ska man vara bestämd och visa vad man vill ?
Det är ju de jag säger.Ingen över fem år har någonsin sagt ”jag är en stor kille” till mig. Kan vara därför jag inte hänger med.
Nej?
Vi gick ju förbi dom och han sa bara hej tjejer. Så dom såg väl att han var lång och stor innan.
Men sen sa han det även när dom kom och satt sig med oss. Jag är lång 190cm och stor kille...
Han vet ju om att tjejer attraheras av det. Han använder sina fördelar liksom.
Jag försöker föreställa mig hur jag skulle reagera om det hände mig. Jag skulle nog fundera över den intellektuella kapaciteten hos personen. Alternativt skratta tills jag inte fick luft.Ingen över fem år har någonsin sagt ”jag är en stor kille” till mig. Kan vara därför jag inte hänger med.
Oh lord a man spoke to me! Hold my purse while I spread my legs!"Snacka ner"? Herregud. På rygg, liksom![]()
"Snacka ner"? Herregud. På rygg, liksom![]()
Vi gick ju förbi dom och han sa bara hej tjejer.
Jag skulle ju låta helt kaputt om jag inlede ett samtal med: "Hej jag är mellanblond och lite över medellängd. "![]()
Jag tror inte att hero påstår att man inte kan få till relationer eller sex utan att vara 190cm hans teori är väl snarare att det ger en helt andra förutsättningar och möjligheter.
På riktigt? Vad är det för luns som säger något sådant egentligen?Det låter som ett vansinigt skumt sätt att inleda kontakt på.
Jag skulle ju låta helt kaputt om jag inlede ett samtal med: "Hej jag är mellanblond och lite över medellängd. "
Jag måste ju undra om du fabulerar, eller om musiken var såpass hög att kvinnorna inte hörde vad han egentligen sa och stannade bara för att det fanns visat intresse.
På riktigt? Vad är det för luns som säger något sådant egentligen?Det låter som ett vansinigt skumt sätt att inleda kontakt på.
Jag skulle ju låta helt kaputt om jag inlede ett samtal med: "Hej jag är mellanblond och lite över medellängd. "
Jag måste ju undra om du fabulerar, eller om musiken var såpass hög att kvinnorna inte hörde vad han egentligen sa och stannade bara för att det fanns visat intresse.
Alltså jag dör över detta ...Nej, tjejerna kom och hälsade på oss. Sen helt appropå nämnde han att han är 190cm och stor kille.
Liksom för att göra dom intresserade.
Alltså jag dör över detta ...![]()
Dom kom förbi efter att han sagt hej till dom, hyfsat vanligt och neutralt sätt att visa att man är intresserad av personen.Nej, tjejerna kom och hälsade på oss. Sen helt appropå nämnde han att han är 190cm och stor kille.
Det är den bästa egenskapen att ha som alltid kommer vara användbart men sedan så finns det andra faktorer som kommer påverka och göra skillnad inklusive fysiska sådana.Förutsättningar för att förstå social interaktion är nog den enda gemensamma nyckel som ger förutsättningar för relationer och sex.
Nej, tjejerna kom och hälsade på oss. Sen helt appropå nämnde han att han är 190cm och stor kille.