Hur vill ni bli raggade på dansgolvet ?

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Hero I all välmening, men också för att jag tröttnat något så in i h- på dessa trådar, så kanske någon form av utredning eller terapi skulle hjälpa dig en bra bit på vägen kring en bättre förståelse för sociala interaktioner och varför du har svårt för det.

Du påstår att du inte är ute efter en manual, men en sammanslagning av dina trådar kring kvinnor och raggning skulle nog visa att det är precis vad du vill ha. En manual för hur du ska få dig en flickvän. Du har inget intresse för det kvinnliga könet sålänge denna inte ger dig sex och närhet. Dina trådar om kvinnor handlar i princip bara om hur du ska göra för att få dom i säng.

Metod 1
2:00 Min in i videon
"Går fram direkt utan tvekan. Börja dansa med henne. Visa sin dominas dra in in henne runt midjan och visa sin styrka"

Metod 2
"Dansa liten bit ifrån och söka ögonkontakt. Ta långsamma steg fram..."

Alltså jag har provat metod 2 (Förutom att jag inte alls kan dansa ) och söka ögonkontakt. Men jag tycker jag sällan får nån kontakt. Istället slutar det alltid med att nån kille sweper in mellan hennes vänner och tar tag i henne som i Metod 1 och sen är hon såld, ser bara honom.

Vad säger ni ska man vara bestämd och visa vad man vill ?

Om någon skulle få för sig att ragga på mig på dansgolvet hade jag totalt dissat personen. Fy så oattraktivt. Och jag vet att jag inte är ensam om att tycka det i min umgängeskrets.

Ingen över fem år har någonsin sagt ”jag är en stor kille” till mig. Kan vara därför jag inte hänger med.
Det är ju de jag säger.
Han är en ganska töntig och barnslig kille egentligen. Men spelar ingen roll ...
Jag tyckte också det kändes billigt att skryta om sin längd. Men dom hängde kvar... förutom när han berättade att han hade fru och barn.

Nej?
Vi gick ju förbi dom och han sa bara hej tjejer. Så dom såg väl att han var lång och stor innan.
Men sen sa han det även när dom kom och satt sig med oss. Jag är lång 190cm och stor kille...
Han vet ju om att tjejer attraheras av det :). Han använder sina fördelar liksom.

På riktigt? Vad är det för luns som säger något sådant egentligen? O_o Det låter som ett vansinigt skumt sätt att inleda kontakt på.
Jag skulle ju låta helt kaputt om jag inlede ett samtal med: "Hej jag är mellanblond och lite över medellängd. " :up:
Jag måste ju undra om du fabulerar, eller om musiken var såpass hög att kvinnorna inte hörde vad han egentligen sa och stannade bara för att det fanns visat intresse.

Jag är också en av alla dem med en kort pappa. Pappa var som ung, och är fortfarande, en man som anses attraktiv av det andra könet. Han är 67 år, som sagt - kort och dessutom överviktig. Han är lite tillbakadragen, men rolig, smart och en god lyssnare. Numera pensionär men var bilmekaniker när han jobbade. Mao man måste inte alls vara som du inbillar dig @Hero för att få hugg.

Jag tror inte att hero påstår att man inte kan få till relationer eller sex utan att vara 190cm hans teori är väl snarare att det ger en helt andra förutsättningar och möjligheter.

På riktigt? Vad är det för luns som säger något sådant egentligen? O_o Det låter som ett vansinigt skumt sätt att inleda kontakt på.
Jag skulle ju låta helt kaputt om jag inlede ett samtal med: "Hej jag är mellanblond och lite över medellängd. " :up:
Jag måste ju undra om du fabulerar, eller om musiken var såpass hög att kvinnorna inte hörde vad han egentligen sa och stannade bara för att det fanns visat intresse.

Nej, tjejerna kom och hälsade på oss. Sen helt appropå nämnde han att han är 190cm och stor kille.
Liksom för att göra dom intresserade.

Frågan är ju då vad som händer om killen säger att du inte är över medellängd? Har du en tumstock med dig eller?

Nej, tjejerna kom och hälsade på oss. Sen helt appropå nämnde han att han är 190cm och stor kille.
Dom kom förbi efter att han sagt hej till dom, hyfsat vanligt och neutralt sätt att visa att man är intresserad av personen.

Förutsättningar för att förstå social interaktion är nog den enda gemensamma nyckel som ger förutsättningar för relationer och sex.
Det är den bästa egenskapen att ha som alltid kommer vara användbart men sedan så finns det andra faktorer som kommer påverka och göra skillnad inklusive fysiska sådana.

Det här låter ju fullständigt unikt.

Inga av mina 50+ ligg har vid någon tidpunkt nämnt deras längd under raggningen.

Jag menar, jag ser väl själv om de är långa eller korta. Det är ju inte så att jag för någon form av journal över längden på de jag ligger med.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
181
· Visningar
23 182
Övr. Hund Hej allihopa! Jag är helt ny här och blev tipsad om detta forum då jag använder positiva metoder när jag tränar min tjej. Jag pluggar... 2
Svar
32
· Visningar
13 376
Senast: Milosari
·
Äldre Jag var ute och röjde igår och tog med mig några funderingar hem från dansgolvet. Vi var ett gäng tjejer (möhippa) som roade oss, drack... 4 5 6
Svar
103
· Visningar
11 518
Senast: Trani
·
Relationer Jag sitter här och är så himla ledsen, och trots att jag har många nära vänner så är det ingen jag vill prata med för att jag helt...
Svar
4
· Visningar
1 056
Senast: anonym_tjej
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka