Hur zoomar jag in på datorn?

Sparrisen123

Trådstartare
Jag använder chrome. För en stund sedan kom hunden och slängde tassarna på tangentbordet, och han måste ha kommit åt något så att bukefalos blev "utzoomat", alltså pytteliten text. Alla andra websidor är som de ska, men går jag tillbaka hit är texten yttepyttig. Samma om jag öppnar ett nytt fönster eller en ny flik.

Hur rättar jag till det?

Sv: Hur zoomar jag in på datorn?

Testa hålla inne ctrl och tryck på plustangeten tills det ser normalstort ut

Testa Ctrl + 0, borde funka. :) Håller man in ctrl och trycker + zoomas det in, ctrl och - zoomar ut och ctrl och 0 återställer standardzoom.

Man gör samma sak genom att hålla ner ctrl och använda scollhjulet. Ökar åte ena hållet och minskar åt andra.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag avundas människor som bara "vet" vad de ska göra i resten av livet från stunden de lämnat gymnasiet. När jag själv slutade gymnasiet...
Svar
6
· Visningar
2 495
Senast: Wonna
·
T
Övr. Barn Jag vet inte längre vart jag ska vända mig, så jag vänder mig hit. Historien är rätt lång och komplicerad, så jag hoppas att ni orkar...
Svar
10
· Visningar
2 655
Senast: YorkWann
·
C
IT & mobiler Sitter vid mina föräldrars dator och jobbar litegrann. Eller, jobbar och jobbar... :). Nåja, skriver en massa i Word iaf. Är uppe i 27...
Svar
4
· Visningar
1 294
Senast: cissiny
·
  • Låst
Övr. Barn Jag stjäl ett inlägg från Anna Wahlgrens sida där en person berättar om sitt liv som icke-curlande mamma. Det skulle vara intressant att... 2 3
Svar
44
· Visningar
7 898
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka