T

tezzan

..räknar man ut hästens underhållsbehov? :confused:

Sitter här och kämpar med att försöka räkna foderstat, men jag har redan fastnat! :o
 
jag har gjort det..är nog bara jag som är lite trög. fattar inte riktigt ändå... :crazy:
 
Om du går in på http://freefarm.se/djur klicka fram dig till foderstatsprogrammet så ser du behovet på vänster sidan. Jag har räknat själv och med freefarm och det verkar vara lite i underkant på freefarm!
 
Jag rekommenderar OptiGnägg som finns på freefarms sida också, det räknar mer korrekt än vad det andra programmet gör!
 
Håller med. Freefarm räknar helt åt skogen. Då är Optignägg bättre.
 

Liknande trådar

Foder & Strö Ni som räknar foderstat i excel, jag har gjort det sen någon här ( för miljoner år sedan) länkade alla formlerna. Det jag saknar nu är...
Svar
8
· Visningar
521
Senast: Habina
·
Foder & Strö Dotterns D-ponny, arabiskt fullblod, går på lösdrift. Får analyserat hösilage 3 ggr/dag. Fri tillgång på halm halva dygnet ungefär...
Svar
4
· Visningar
731
Senast: mily
·
Foder & Strö Hej allihopa! Nu börjar det ju närma sig sommarbete och jag funderar på hur man ska göra med foderstaten. Har ganska nyligen börjat...
Svar
14
· Visningar
1 178
Senast: Roheryn
·
Hästvård Undrar vad ni betalat vid tandvård 2023? Räknade lite på DV:s hemsida och om det krävs större åtgärder i hästens mun skulle det landa på...
Svar
11
· Visningar
1 086
Senast: Meglio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp