Sv: Hurra!!!!

Grattis :D
Jag är också på G med en kudde, men det enda jag saknar är lämplig nål och tråd... Men jag har fäst nylonbanden på vojlocken :angel:! Men nu blev jag peppad när jag såg din :D

Tack! :bow:

Ett tips: Använd tapetserarnål när du syr för hand. Jag hade en sån hemma på ren tur. Eftersom den är böjd är det mycket lättare att sy i det klumpiga materialet.

Jag lade mina rullar i nylonstrumpor då blev det lättare att hantera dem! :idea:

Åh vad du är duktig!! Jag blir så imponerad av er som har gjort egna kameldivarkuddar. Jag vill också kunna göra det ;)

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela... 2 3
Svar
57
· Visningar
11 895
Utrustning Har haft hästen i ganska precis 4 år och haft problem med sadlar sen dess. Fick med en westernsadel som verkar ligga bra i alla lägen...
Svar
2
· Visningar
972
Utrustning Hej! Har letat sadel ett tag nu till min ponny, men tyvärr utan framgång. Haft problem med en skum hälta hela hösten (som visade sig... 2
Svar
31
· Visningar
5 493
Gnägg Tack för allt kära vän. Mitt ute i Smålands skogar, på en gård med vackra stenrösen och gärdsgårdar, inne i en liten mörk gruppbox, där... 2
Svar
28
· Visningar
3 970

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka