wtf

Trådstartare
ska köpa en regnoverall till min springerspaniel och hittade en sådan från hurtta när jag var i finland.. men jag köpte den aldrig för att jag och sambon inte kom överens :p

det är alltså en heltäckande som går ner till tassarna och med hål för svans och snopp, fodrad med fleece.. skitful men ack så praktisk!
är trött på att duscha och/eller torka blöt hund :angel:

nån som vet vad ca priset ligger på? tror att den kostade runt 300-350 i finland.

Sv: hurtta

De brukar ligga ungefär där ev högre (spec. i de större städerna) på Graneforsboden.se ligger den på 379kr.

ah, tänkte bara kolla om det var nån jätteskillnad eftersom det är två olika länder ;)

Det beror helt på vad du vill ha för kappa. Jag har en som är specialsydd till min hund då jag var trött på att alla kappor var fel storlek. Antingen för långa i frambenen eller för stor i kroppen. Min kostade 700 men är sååå mycket bättre än alla de andra jag haft. den har muddar där nere på benen och han springer glatt i den och kan röra sig som vanligt. De andra har han inte alls tyckt om att gå ut i och gått så långsamt. Blev så klumpigt för honom och jag var precis som du trött på fön och bad varje gång det regnar. Har en pudel med mycket päls och säger tack och lov för regnkappa.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag undrar lite över hur vanligt det är att hundar bryr sig om de är smutsiga eller ej... Just nu känns det som jag har två extremer här... 2 3
Svar
55
· Visningar
4 521
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka