JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Bukefalos 30 år!
Parkering på den gräs biten känns tveksamt men på gatan utanför gräset borde ni få stå (om ingen skylt finns som säger annat)
Men är det "gräset ert" så hade jag nog gjort sommaräng där nästa år med en tydlig skylt här växer blommor till våra insekter
Alltid retar det någon
Det här med att välja rätt boende(lägenhet)
Hemmet Ja hur väljer man rätt när man ser för och nackdelar i alla bostäder man kikar på 🙈
Mina val är följande.
- en etta mitt inne i stan...
Startad av Trasmatta
5 Aug 2026
Svar: 69
Visningar: 1 600
Allmänt
AITAH?
Samhälle Vi bor i ett radhusområde där alla radhus omges av häckar och har egna uppfarter. Det är också ett område fullt med barnfamiljer och...
Startad av Midsommarblomster
20 Aug 2026
Svar: 92
Visningar: 3 883
Allmänt
Hur är det att bo i villakvarter i ett mindre samhälle?
Hemmet Lite luddig fråga kanske...
Det är så att jag söker nytt jobb i ett mindre samhälle i Norrlands inland.
Jag har de sista 20 åren bott...
Startad av ufot
17 Jun 2026
Svar: 39
Visningar: 1 589
Allmänt
Flytta till Norsjö
Samhälle Nu är det äntligen klart 😀 Jag har blivit erbjuden och tackat ja till en ny tjänst I Norsjö.
80% och innehållet i arbetet är precis vad...
Startad av ufot
30 Jun 2026
Svar: 5
Visningar: 421
Allmänt
Valp, tips och råd
Övr. Hund Jag betalade handpenning för min första hund. Mest jag som insisterade på det för jag var så nervös och det var min första hund. 😅 Fick...
mysboll
7 minuter sedan
Svar: 30
Visningar: 956
Hund
Valp 2026
Övr. Hund För min del handlar det nog mycket om att det är inte superkul för hundarna att behöva tillbringa 14 timmar i bilen. Så kan jag undvika...
Philosophia
29 minuter sedan
Svar: 538
Visningar: 37 590
Hund