HusdjursGPS

fejko

Trådstartare
Någon som har erfarenhet av husdjurs GPS eller någon slags tracker? Funkar det i skogen?

Någon som har erfarenhet av husdjurs GPS eller någon slags tracker? Funkar det i skogen?
Vi har alltid GPS på när vi jagar vilket funkar bra om det inte blir för långa drev, sen finns det exempelvis tracker som går på mobilen via app och fungerar även på stora avstånd. De för jakt är utformade för att funka i skogen, det är där marknaden finns.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag har just hittat hunden med stort H! Tyvärr bor den så klart i USA så det blir att importera. Är det någon som nyligen gjort det...
Svar
7
· Visningar
999
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Jag är på jakt efter en ny soffa och funderar på vad som håller sig snyggt bäst när man har hund. Vi har en Malinois och en pudel. Jag...
Svar
2
· Visningar
377
Senast: alex.ha
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 482
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
1 795

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka