Husletar-Voltis!

Usch :(
Huset de gillade ligger rätt centralt, och vad jag kan förstå från kartan rätt nära fabriken...
 
Jag hoppade av sista steget i intervjun av olika anledningar, tror jag fått det annats o det känns bra så :)
 
Hur går det för er @voltis ? :)

Inte mkt hus på annons just nu, blir väl så efter alla helger.
Så kikar vidare, både på jobb och hus ;)

Finns ett hus som just kommit upp som jag gillar skarpt, i Söndrum. Kommer dock troligen bli för dyrt för oss..
Men så är det ett hus i Furet som snart kommer läggas upp, bara sett fåtal bilder o inget pris, men det kändes bra det med!

Så jag är optimistisk! Har ju som sagt ingen brådska, innan skolstart är ju ett måste, men vi dööör inte av ett par månader till där vi bor nu ;)
 
Inte mkt hus på annons just nu, blir väl så efter alla helger.
Så kikar vidare, både på jobb och hus ;)

Finns ett hus som just kommit upp som jag gillar skarpt, i Söndrum. Kommer dock troligen bli för dyrt för oss..
Men så är det ett hus i Furet som snart kommer läggas upp, bara sett fåtal bilder o inget pris, men det kändes bra det med!

Så jag är optimistisk! Har ju som sagt ingen brådska, innan skolstart är ju ett måste, men vi dööör inte av ett par månader till där vi bor nu ;)

Det låter spännande! Det tar ju ett tag att rodda allt men om ni har tid på er till skolstarten så bör det ju vara flyttat o klart tills dess :)
 
Inte mkt hus på annons just nu, blir väl så efter alla helger.
Så kikar vidare, både på jobb och hus ;)

Finns ett hus som just kommit upp som jag gillar skarpt, i Söndrum. Kommer dock troligen bli för dyrt för oss..
Men så är det ett hus i Furet som snart kommer läggas upp, bara sett fåtal bilder o inget pris, men det kändes bra det med!

Så jag är optimistisk! Har ju som sagt ingen brådska, innan skolstart är ju ett måste, men vi dööör inte av ett par månader till där vi bor nu ;)

Hittar ni inget så kan ni få bo i min källare ett tag :idea: :p
 
Hur har det gått för dina föräldrar då? Har de hittat nåt?
PS Hylte tror jag inte är någon hit... Jag skulle aldrig välja det, oavsett var i livet jag befinner mig.
 
  • Gilla
Reactions: MM
Hittar ni inget så kan ni få bo i min källare ett tag :idea: :p

Det ska jag komma ihåg ;)

Jag gillar verkligen huset i Söndrum som jag hittat!! Kan ej gå på visningen, så vi kör på som vi gjort innan: om det inte blir budgivning efter visningarna så bokar vi egen visning vid senare tillfälle. Ödet vet ni ;)
Men detta huset är perfekt, 3 rok, enplan men med inredd källare (med tvättstuga och gästrum).
Tror som sagt att den kan dra iväg i pris, men samtidigt inte då den är så pass liten, de flesta vill nog ha större hus?
 
Hur har det gått för dina föräldrar då? Har de hittat nåt?
PS Hylte tror jag inte är någon hit... Jag skulle aldrig välja det, oavsett var i livet jag befinner mig.

Nej svärmor har också dissat hylte så det verkar det inte bli hehe.
De kollar vidare, eller iaf pappa han är lika besatt av hemnet som jag (och blocket bostad, där kan husen komma upp några dagar tidigare! Tips!).

De har knappt några krav på standard alls, ett litet hus gärna stuga (Åretrunt) i bra skick. Sen om det är omodernt eller slitet inuti bryr de sig inte om.
Det lutar åt samhällen längs Nissastigen eller upp emot Falkenberg/varberg.

Eftersom ingen av oss har ngn panik så får det ju ta sin tid, att hitta rätt! :)
 
Nej svärmor har också dissat hylte så det verkar det inte bli hehe.
De kollar vidare, eller iaf pappa han är lika besatt av hemnet som jag (och blocket bostad, där kan husen komma upp några dagar tidigare! Tips!).

De har knappt några krav på standard alls, ett litet hus gärna stuga (Åretrunt) i bra skick. Sen om det är omodernt eller slitet inuti bryr de sig inte om.
Det lutar åt samhällen längs Nissastigen eller upp emot Falkenberg/varberg.

Eftersom ingen av oss har ngn panik så får det ju ta sin tid, att hitta rätt! :)

Hur går det för er?

Vi har nu flyttat 25 mil och det känns helt fantastiskt :) det kändes nästan som ett övermäktigt projekt innan men nu är vi på andra sidan och det gick över förväntan!
Hoppas det går bra för er, och att ni är på g!
 
Hur går det för er?

Vi har nu flyttat 25 mil och det känns helt fantastiskt :) det kändes nästan som ett övermäktigt projekt innan men nu är vi på andra sidan och det gick över förväntan!
Hoppas det går bra för er, och att ni är på g!
Läget är ngt förändrat och vi har lagt flytten lite på is. Men kollar ändå hemnet varje dag hehe!
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Svårt med rubriken! Jag o sambon ska separera, vi bort fortf ihop och är fort mkt nära varandra. Vi ska sälja vår bostadsrätt radhus...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
6 459
Senast: Squie
·
Relationer Hur mycket är egentligen värt att offra för kärlek? Är 38 år, har varit tillsammans med min pojkvän i ett år. Han bor 1 timmes bilfärd...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
12 684
Senast: Ramona
·
Hemmet Mina tankar går bara runt just nu när det gäller boende. Jag har sålt min villa och ska flytta i årsskiftet. Jag har en hyreslägenhet...
2
Svar
35
· Visningar
3 943
Senast: kolblakkur
·
Fritid Efter ett gaska jävligt år arbetsmässigt för både mig och sambon (tack och lov i olika perioder) känner vi både ett behov av att komma...
Svar
14
· Visningar
938

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp