Hyra häst

S

Sparrisknopp

Hej!
Jag vill mest av allt ha en häst att tävla, rida ut och bara mysa med.
Men jag vet att det är helt omöjligt.
Så kom jag på att jag kunde hyra häst istället.
Men när jag ska fråga säjer mammma och pappa alltid att de inte bryr sig.
Och sen har jag en kompis som har en häst som jag är jätte avundsjuk på det räcker med att jag läser hennes blogg sen kan jag sitta och gråta i timmar av avunsjuka. Jag blir ofta skit arg på alla som har häst och kan säja att de är bortskämmda även om jag inte menar det.
Snälla hjälp mig.
Kom med tips på vad jag kan göra.
Med er hjälp kanske jag alldrig mera behöver vara avundsjuk.
Från en 12 årig tjej som har ridit i 10 år:cry:
 
Sv: Hyra häst

Gör som jag gjorde när jag var i din ålder o inte fick rida själv på vår travar hingst. Sätt ut lappar i affärer,på stolpar lägg i brevlådor hos dem du vet har hästa och erbjud dig att bli skötare....Funkade för mig fich två st kör shettisar + två rid shettisar att ta hand om:D Ok det tog ca tre månader innan jag hade fyra ponnyer att ta hand om men gud vad roligt jag hade sedan.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 651
Senast: Lhas
·
Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
1 755
Senast: Mia_R
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 348
Senast: zarmino
·
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
11 355

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp