Hysteriskt gulligt klipp

Sv: Hysteriskt gulligt klipp

hahaha vilken fräck unge!! att han verkligen kunde dansstegen också!! :bow:

fast.. haha, stackars mamma som måste stå ut med att lyssna på den där låten 30 ggr om dagen! :D

Ja. Fast det är i alla fall en bra låt (åtminstone de första 3-400 gångerna:D).

Men...fattar hon inte att han kommer att bli BÖG! :eek: :cry: :crazy:

:love: Helt fantastiskt, jag blir så fascinerad av vad barn kan lära sig som små parvlar!

Sant! :D
Men här har vi nog någon som verkligen skulle uppskatta årets julklapp - hörlurar :angel::D

Jag är nästan mer imponerad av att han håller melodin så bra, jag har inte riktigt den erfarenheten av tvååringar:D

Men åh, jag är så blödig, jag har tittat tre gånger och gråter varje gång:D

Ja herregud, jag fick torka bort en tår av lycka i ögonvrån när ungen för första gången frågade efter Gangnam Style istället för Manboy, och då är ändå Gangnam Style rätt långt från min egen musiksmak. :D

KL

Jäkligt kompetent barn!

Ja, han är bara sötast:love:

Igår hade Loreen delat länken på facebook och skrev I think I got competition... You're adorable Vincent!!!

Jättegulligt:D

NU har jag sett det! Helt underbart klipp!
Sån inlevelse och följer all koeografi! :banana: Honom kommer vi se på schlagerscenen när han blir stor! :love:

Åh vad kul att du dök upp! Ja, han är helt otrolig. Hela kroppsspråket är Loreens:love:

Men lite sjukt att han göra koeografin bara till musiken, ok om han hade tv:n framför, men han minns liksom! Roligast är när han går så där åt sidan, helt underbart!! :love:

Ja exakt, krabbdansen:D

Och när han kastar sig ner på golvet. Jag läste en intervju med hans mamma, när det momentet närmar sig brukar han ropa "Ramla, Loreen!":rofl:

Liknande trådar

Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och... 2 3
Svar
58
· Visningar
7 579
Senast: Ragdoll
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
36 949
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 373
Senast: Johanna1988
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara... 33 34 35
Svar
681
· Visningar
14 206
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hönstråden II
  • Vilken hundras?
  • Guldfasanerna