JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
I dag sprider SvRF hästkraft i Almedalen
I dag sprider Svenska Ridsportförbundet hästkraft till politikerna i Almedalen. Under Idrottens dag bjuds det på ett spännande lunchsnack om den feberheta frågan om ridning som avdragsgill friskvård ”Sveriges sjukaste friskvårdsfråga”. ...
Källa / Läs mer:
http://www.hastmagazinet.com/newsItem.aspx?id=76873
Moderator
Hästnyheter
Svenska Ridsportförbundet tar åter sikte på Almedalen. Med sig har de frågan om ridsport som avdragsgill friskvård och en ponny –...
Hästnyheter
2 juli galopperar idrotten in i Almedalen och tar plats i den politiska debatten.
Svenska Ridsportförbundet utmanar med lunchsnack om...
Hästnyheter
Politikerna fick den raka frågan. Säger ni ja eller nej till ridning som avdragsgill friskvård? Sex av de sju på podiet i Almedalen...
Hästnyheter
I dag, lördag 1 november öppnar Svenska Ridsportförbundets nomineringarna till stämman 2015. ...
Källa / Läs mer...
Saker folk lämnar kvar när de flyttar
Tjatter Förutom den där grejen till duschen så var det allmänt uselt städat i min förra lägenhet. Tomma nudelpaket hittades när jag tog ur...
Liten
5 minuter sedan
Sytråden del 4
Fritid Nästa tokiga projekt:
En tunika som skulle sys istretchigt tyg men som syddes i ostrerchigt gratis tyg.
Mötte dottern när jag provade...
Jamtland
6 minuter sedan
Svar: 1 600
Visningar: 88 176
Allmänt