Bukefalos 28 år!

I FORM-kuren

Pancakes

Trådstartare
Någon som provat den? Jag skulle behöva en kickstart och tycker nog det verkar ok (även om 1 kg i veckan kanske är lite väl mycket "glädjesiffra")
 
Sv: I FORM-kuren

Nu äter jag inte efter den men däremot använder jag recepten. Jag och sambon kör efter 5:2 och då känns det lätt att ta 2 recept ur häftet till de två gånger om dagen vi äter. Men jag har funderat på att köra "kuren" bara för att se vilken effekt den ger.
Som med allt annat är det ju väldigt individuellt hur mycket du tappar i vikt, men 1 kg i veckan känns lite väl mycket att hoppas på.

Vi kanske kan köra den samtidigt för att peppa varandra :)
 
Sv: I FORM-kuren

Jag har funderat lite på 5:2 också, provade 16:8 i somras men det funkar inte alls med hur mina dagar ser ut.

1 kg i veckan är definitivt inte nödvändigt, men jag vet att jag blir mycket mer målmedveten på lång sikt om det händer lite mer i början.

Vore jättekul om vi kunde peppa ihop! Jag funkar bättre när det inte bara är mig själv jag har att bortförklara fusket för :o
 
Sv: I FORM-kuren

Peppa ihop med någon annan vore kul.
När vill du starta :) ?
Imorgon är det semmeldagen och den tänker jag inte avstå ;) men på onsdag går det bra.
Har du tänkt köra 5 dagar strikt och 2 ätdagar eller 7 strikta? Jag har tänkt haft 2 ätdagar för att inte tröttna ur vilket jag lätt gör annars.
 
Sv: I FORM-kuren

Jag beställde prenumeration nu precis! Vet inte riktigt när man får tillgång till alltihopa då? Borde väl gå ganska snabbt tänker jag. Jag håller på och flyttar den här veckan så matlagning är typ bortprioriterat :o Men måndag (om jag har fått inloggning och det) och framåt kan jag börja typ när som.

Jag tror jag kommer köra nån vanlig dag, pojkvännen kommer tro att jag är galen annars :p
 
Senast ändrad:
Sv: I FORM-kuren

Blev lite fundersam när du skrev om prenumeration om det fanns mer på nätet än vad jag har men det verkar vara häftet med recept du får. Den fick jag med i prenumerationen på tidningen i höstas.
Såg iofs att det fanns olika träningskurer också men träningsprogram har jag från annat håll som jag följer.

Flytta på du i lugn och ro så siktar vi in oss på måndag om du fått inloggning då. Annars tar vi det när det är fixat. Måste ju inte vara en måndag men på något sätt känns det bättre att börja med nya saker på måndagar :)
 
Sv: I FORM-kuren

Ah, jag trodde att alla recepten bara fanns att hämta på deras hemsida.

Jag tror jag fick inloggningen nu direkt på mailen, så jag tycker vi säger måndag. Jag tycker som du att det känns bra att börja då, som ett minimininyår :p
 
Sv: I FORM-kuren

Precis,på söndag har vi nyårsafton med trerätters inför nyåret med den sedvanliga bantningskuren ;)

Hoppas det är fler som hänger på :)
 
Sv: I FORM-kuren

Jag har aktiverat min inloggning på iform men kan inte logga in av någon anledning. Har provat att få ett nytt lösenord men inte fått mailet än.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har i snart 3 månader tränat på gymmet 2 dagar i veckan, mest styrketräning. Har väl blivit lite starkare och sådär och det är...
Svar
9
· Visningar
399
Hemmet Jag håller på att se över min ekonomi nu när man blivit (ensamstående) mammaledig och det är ju inget skämt kring att man inte blir rik...
Svar
15
· Visningar
1 109
Senast: Rosett
·
Kläder & Bli fin Jag får varma fötter och klarar inte av heltäckande skor på sommaren. Jag har precis köpt ett par Birkenstock som jag ändå tycker...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 154
Skola & Jobb Jag sitter och tittar på antagning.se men är osäker på vad jag ska söka. Var inne på att läsa till journalist men hittar bara enstaka...
2
Svar
36
· Visningar
2 042
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp