JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
I sommar åker alla till Hammarö
Moderator
Hästnyheter
Svenska YR-laget i hoppning säkrade ännu ett blågult guld på Hammarö. Norge låg i täten, men Sverige drog förbi i andra omgången och tog...
Hästnyheter
I dag invigs Nordiska mästerskapen på Hammarö och redan har det blivit en drös svenska nollor i uppvärmningen. Nu väntar flera dagar...
Hästnyheter
Lena Wiman och Donnerstein vann söndagens huvudklass, en Grand Prix, på nationella tävlingar hos Hammarö Ryttarförening. ...
Källa /...
Hästnyheter
Både Lucas och Linn Arvidsson är uttagna till helgens NM i hoppning. Pappa Niklas följer med till Hammarö utan häst den här gången, men...
Butros eller Dyngpeter?
Tjatter Ett halvår efter att namnet blivit mer officiellt sökte jag på Meta AI. Där nämndes dock endast en annan Dyngpeter, som jag inte kände till.
Dyngpeter
1 minut sedan
Eurovision 2025
Kultur Han är superbra, på sin entoniga tyskengelska. 😄 Och så är det ju ingen, har vunnit med så låga poäng sen nuvarande system infördes
hundtant
4 minuter sedan
Svar: 1 110
Visningar: 25 638
Allmänt
Valp med diarré?
Hundhälsa Vår valp började kräkas en gång per natt i några nätter, när jag googlade såg jag att det kunde vara att han fick för lite mat. Så ökade...
ponnymother
3 minuter sedan
Svar: 22
Visningar: 1 195
Hund
Smitare - hur gör ni?
Hundträning Så är det väl i princip alla trådar och folk menar bara väl för det mesta :)
Nota
7 minuter sedan
Svar: 78
Visningar: 4 829
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Igår kom det upp ett facebookminne om Tas som jag hade för några år sedan. Att hundarna grävde hål och gömde grejer var ju inte...
Migo
15 minuter sedan
Svar: 1 354
Visningar: 82 670
Hund