Jag köpte på två par på Ica, och hittar inte precis dem, men de är i denna stilen:
Visa bifogad fil 24876
Kan hålla med om att de var lite krångliga att få på bra, jag skulle nog egentligen haft lite större men köpte S/M för att de reade ut dem så kan tänka mig att de är lättare med rätt storlek. Men när de väl är på har de i alla fall suttit.

Utöver ridningen har jag dock alltid färdigbroddade skor i stallet, och så bra blir ju inte detta på långa vägar, men det känns bättre än ingenting när man är ute.
Tack!
 

Liknande trådar

Utrustning Vad har ni för erfarenhet av stigbygeln Venice Evo Tech? Har fått önskan av dotters hopptränare att köpa nya stigbyglar till henne. I...
2
Svar
23
· Visningar
1 319
Senast: Nevermind
·
Utrustning Vid en ridolycka där jag föll av hästen tänkte jag i luften påväg ner ”åh måtte jag inte fastna i stigbygeln”. Det gjorde jag tack och...
2
Svar
33
· Visningar
2 146
Senast: Emma-pemma
·
Tjatter Om ni fick bestämma, vilka produkter skulle ni korsa/kombinera? Min önskan är Crocs och Icebug. Tänk vad underbart att kunna hoppa i...
Svar
5
· Visningar
667
Senast: Catsu
·
Utrustning Har fått ett par jättesnygga Ophena A av min snälla mams. Nu efter att ha ridit I dom i knappt två månader kan jag inte komma över hur...
Svar
14
· Visningar
1 734
Senast: AW
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp