Jag köpte på två par på Ica, och hittar inte precis dem, men de är i denna stilen:
Visa bifogad fil 24876
Kan hålla med om att de var lite krångliga att få på bra, jag skulle nog egentligen haft lite större men köpte S/M för att de reade ut dem så kan tänka mig att de är lättare med rätt storlek. Men när de väl är på har de i alla fall suttit.

Utöver ridningen har jag dock alltid färdigbroddade skor i stallet, och så bra blir ju inte detta på långa vägar, men det känns bättre än ingenting när man är ute.
Tack!

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Finns det? Jag har ingen lust att halka omkring en vinter till så ska ev. köpa Icebugs. Några tips? 2
Svar
25
· Visningar
1 368
Senast: Cattis_E
·
Utrustning Min dotter har börjat rida lite :love: Hon har hittills ridit i varmfodrade stövlar, men nu när dom byttes ut mot gummistövlar så insåg...
Svar
1
· Visningar
179
Senast: clusia
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
657
Senast: cowgirl81
·
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 877
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka