iCloud-lagring

Maxilla

Trådstartare
Försvinner bilder från kamerabiblioteket om jag avaktiverar iCloud-lagring (dvs stänger av iCloud bildbibliotek) eller försvinner de just bara från iCloud? Min man har nästan fullt på iCloudminnet och behöver därför rensa där, men han har viktiga bilder i kamerabiblioteket (jobbtelefon) som inte får försvinna! Gället en iPhone 7 om det är viktigt.

Ja - de påstår det inte ska göra det men som tur var hade jag kopierat. Det blåste väck allt som var sparat, bilder, dokument - rubbet. Sparade en kopia med följd av att det fanns kvar men sorteringen av det försvann.

Gjorde säkert fel på nåt sett men när man inte vet bättre blir det ju så.

Försvinner bilder från kamerabiblioteket om jag avaktiverar iCloud-lagring (dvs stänger av iCloud bildbibliotek) eller försvinner de just bara från iCloud? Min man har nästan fullt på iCloudminnet och behöver därför rensa där, men han har viktiga bilder i kamerabiblioteket (jobbtelefon) som inte får försvinna! Gället en iPhone 7 om det är viktigt.

Går att utöka molnlagringen😉

Som @Pudlan skriver, första steget från de gratis 5 GB upp till 50 GB kostar bara 9 kr/mån - tveklöst det lättaste sättet att lösa problemet på kort och medellång sikt. ;)

Liknande trådar

IT & mobiler Jag söker en app där jag kan lägga in allting som har med djuren att göra. Allmän information, checklista, påminnelser, veterinärbesök...
Svar
13
· Visningar
356
Senast: Lyan
·
  • Artikel Artikel
Dagbok ... men jag står stilla, fortfarande väntandes på att livet ska börja trots att det nu bara är ett år kvar till 30. Det är på dagar som...
Svar
4
· Visningar
667
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 379
Senast: Johanna1988
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag köpte mitt nuvarande lilla hus så ”avslöjade” säljarna på kontraktsdagen att de inte skulle komma att tömma huset, utan att det...
Svar
7
· Visningar
2 324

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Husky från USA, tips och råd m.m
  • Tråden för spår

Hästrelaterat

Tillbaka