iCloud-lagring

Maxilla

Trådstartare
Försvinner bilder från kamerabiblioteket om jag avaktiverar iCloud-lagring (dvs stänger av iCloud bildbibliotek) eller försvinner de just bara från iCloud? Min man har nästan fullt på iCloudminnet och behöver därför rensa där, men han har viktiga bilder i kamerabiblioteket (jobbtelefon) som inte får försvinna! Gället en iPhone 7 om det är viktigt.
 
Ja - de påstår det inte ska göra det men som tur var hade jag kopierat. Det blåste väck allt som var sparat, bilder, dokument - rubbet. Sparade en kopia med följd av att det fanns kvar men sorteringen av det försvann.

Gjorde säkert fel på nåt sett men när man inte vet bättre blir det ju så.
 
Försvinner bilder från kamerabiblioteket om jag avaktiverar iCloud-lagring (dvs stänger av iCloud bildbibliotek) eller försvinner de just bara från iCloud? Min man har nästan fullt på iCloudminnet och behöver därför rensa där, men han har viktiga bilder i kamerabiblioteket (jobbtelefon) som inte får försvinna! Gället en iPhone 7 om det är viktigt.

Går att utöka molnlagringen😉
 
Som @Pudlan skriver, första steget från de gratis 5 GB upp till 50 GB kostar bara 9 kr/mån - tveklöst det lättaste sättet att lösa problemet på kort och medellång sikt. ;)
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag har sedan 2 år tillbaka min första hund. Hon är det finaste jag har, och att se henne lycklig är det bästa jag vet. Jag gör...
Svar
19
· Visningar
1 657
Senast: Hellhound
·
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 610
Senast: MML
·
Anläggning En sak som jag tycker borde debatteras mer är utevistelse och hagar. Jag vet ett antal stall som fortfarande bara har typ fyra timmars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
8 506
Senast: Linda_A
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 942
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp