Idag har jag köpt en wintec pro jumping sadel med cair..

F

furreburre

Någon som har en likadan?
Hur är den att rida i och så?

/lottch :bow:
 
har ingen sån, men är lite sugen.. :d vad betalade du för den?
 
Kan du inte berätta hur du upplever den när du rider? Både i markarbetet (dressyr) och hoppningen? Jag velar om det ska bli en sådan eller en "traditionell" Wintec. Funderar på om man inte blir för fastklistrad i Pro´n...Berätta allt!!! PM'a gärna.

//Alice
 
jag betalade 6000:- inklusive frakt och postförskott. Helt ny sadel till ett bra pris!
 
oh! vilket sammanträffande. Jag köpte också en sådan idag.. har inte ridit så mkt i den (man fick bara prova utan stigläder eftersom de är nya) men den är otroligt skön att sitta i o hästen verkar gilla den eftersom den är så otroligt lätt!!

jag fick betala 5700:- för min o då fick jag med ett ursnyggt sadelöverdrag också!

Kanske kan fixa bilder :) vad har du för färg på din?
 
Har en close contact som jag tycker är ok.
Vill dock ha en Butet :)

men än så länge fungerar den bra på min 4-åring och han trivs som fisken i vattnet. har blivit fint musklad!
 
coolt! :D *måste vara ödet*
min är svart, skulle egentligen velat ha ljusnrun färg, men hade inte råd att köpa ett nytt ljusbrunt träns.. :smirk:
Skulle vara jätte kul med bilder och så, se hur den ligger på hästen! min kommer ju som sagt inte förrän om 13 dagar... :(

/lottch
 

Liknande trådar

Utrustning Ni med wintec sadel, går det att få den att sluta squeeka? Det är stiglädrena mot sadeln som låter. Hörs att man kommer ridande, pinsamt.
Svar
7
· Visningar
916
Senast: caballus
·
Utrustning Idag tappade jag min sadel i backen… det bara small till i sadeln och lät som bommen knäcktes… inga skador på sadeln förutom två veck på...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 461
Senast: Noranovala
·
Juridik & Ekonomi Idag köpte jag inte de fina schabraken på rea som jag lade i den digitala kundkorgen. Någon mer som lyckats hejda köpsuget idag? 😄
2
Svar
30
· Visningar
2 130
Senast: Blyger
·
Utrustning Nya djuret har fått en Wintec pro dressage utprovat. Trevlig sadel som vi båda trivs i. Börjar dock bli sugen på en hoppsadel också och...
Svar
0
· Visningar
313
Senast: Oknytt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Hiss och diss del 5
  • Semester.

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp