Bukefalos 28 år!

Vad har ni inte köpt idag?

Jag köpte inte massor av lösgodis trots att det såg så frestande ut (kan bero på att jag hade köpt massvis av glass och kakor istället... Men ja. Anledningen till att jag försöker hålla mig borta från lösgodis är för att jag mår uselt av det. Kakor och glass fungerar bättre.)
 
Väggklockan jag såg på Erikshjälpen för typ 130 spänn. Villhöver den! Men lät bli. Lämnade 4 kassar med kläder från mig som inte passar och 4 kassar med kläder från dottern.

Och kom hem med en kjol och en tröja som passar, tre dricksglas, en sagobok och en kul burk i form av Ice Aged ekorrens ekollon. Eller Hasselnöt? Skitsamma, sötnöt!
 
jättedyra målningar! var i konst distriktet med en massa gallerier. (gick inte in i alla, köpte vykort från galleriet med damen som är blind! Fail där, men lyckades med att inte köpa en av hennes målningar )

Köpte inte heller en persisk matta!

Eller en bijett till Svenska handels kammarens kräftskiva! (jag har inte råd! för jag betalade av min dyra masters kurs så måste vänta en hel vecka för mer pengar och då är nog biljetterna slut! Jag kan låna pengarna. men än så länge har jag inte gjort det O_o :sneaky::eek::cool::rofl:)
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Lite kort: dottern köpte en års-"prenumeration" från Adobe, då hon skulle gå en onlinekurs i digital kommunikation och behövde...
2
Svar
20
· Visningar
941
Senast: Tonto
·
Trädgård & Växter Lyckades äntligen idag komma iväg till Ulriksdalsslottsträdgård och har köpt så fina blommor till balkongen. Ska resa bort i morgon men...
Svar
9
· Visningar
435
Senast: Acto
·
Kläder & Bli fin Jag får varma fötter och klarar inte av heltäckande skor på sommaren. Jag har precis köpt ett par Birkenstock som jag ändå tycker...
2 3
Svar
50
· Visningar
1 876
Hemmet Vi ska renovera två badrum, ett som är befintligt idag och ett som ”inte finns”, det är en toalett idag som ska byggas ut så det ryms...
4 5 6
Svar
114
· Visningar
6 033
Senast: BernT
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundlucka
  • Flämtningar
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp