Bukefalos 28 år!

IF hemförsäkring

74 kr i månaden! :D Men då har jag bostadsrättsförsäkring inkluderat i månadsavgiften.
 
Per år? Jag betalar 555 kr/halvår.
32920

Japp, dock 87 kr rabatt för bilförsäkring, den kanske är dragen då..? Så kanske 495+87 då isf.
 
Vad för premie man får beror ju till stor del på boendeyta, antal rum osv då de går efter schabloner för vad som normalt ingår per rum och vad sånt har för generellt värde.
 
Vad för premie man får beror ju till stor del på boendeyta, antal rum osv då de går efter schabloner för vad som normalt ingår per rum och vad sånt har för generellt värde.

Samt om man bor i HR eller BR. I BR behövs ju bostadsrättstillägg
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Ekhagens IF får nästan två miljoner kronor från kultur- och fritidsnämnden. De kommer då att kunna välkomna fler barn till föreningen.
Svar
0
· Visningar
202
Senast: Gunnar
·
Utrustning Hej, Funderar lite på hur ni andra har det med försäkring som täcker ridhjälm? Tänker främst när man inte uppsöker vård men ändå känner...
Svar
14
· Visningar
619
IT & mobiler Jag har försökt att rensa i datorn och har raderat massor, både i mail, foton, OneDrive och alla ställen jag kan komma på. Likafullt får...
Svar
9
· Visningar
569
Senast: Rie
·
Katthälsa Jag får förhoppningsvis hem min nya vän snart men jag försöker hitta en vettig försäkring Jag är en nojjig matte och vill ha en rätt...
2
Svar
26
· Visningar
1 910
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp