Jfrelin
Trådstartare
Jag har äntligen bestämt mig för att köpa ett släp. Efter mycket funderande har jag valt ut IW och Henra, det är ett 1-hästarssläp jag vill ha.
Nu så vill jag ha för/nackdelar på dessa släp och inte som ni har hört från en kompis kusin osv utan sådant som ni SJÄLV har upplevt.
Hur funkar det med "galon"lucka back på Henran?
Hur är mattan i IW? Den är ju fastsatt på 4 punkter och Henrans är helgjuten.
Priserna är exakt lika +/- någon tusenlapp
Plus tusen andra frågor.
Jag bor i Sthlm och har alltså ingen möjlighet att titta på IW förrens jag har bestämt mig för att köpa det så jag behöver er hjälp. Det Henra släpet jag har på G är en Amazone Comfort, pris 49,990 inkl moms och Williams släpet är det vanlig enhästars men med lite extrautrustning, 52,000 inkl moms ett orginal kostar 49,000 kr inkl moms.
Nu så vill jag ha för/nackdelar på dessa släp och inte som ni har hört från en kompis kusin osv utan sådant som ni SJÄLV har upplevt.
Hur funkar det med "galon"lucka back på Henran?
Hur är mattan i IW? Den är ju fastsatt på 4 punkter och Henrans är helgjuten.
Priserna är exakt lika +/- någon tusenlapp
Plus tusen andra frågor.
Jag bor i Sthlm och har alltså ingen möjlighet att titta på IW förrens jag har bestämt mig för att köpa det så jag behöver er hjälp. Det Henra släpet jag har på G är en Amazone Comfort, pris 49,990 inkl moms och Williams släpet är det vanlig enhästars men med lite extrautrustning, 52,000 inkl moms ett orginal kostar 49,000 kr inkl moms.