Ikea öppet köp?

_FiA_

Trådstartare
Vad har Ikea för öppet köp? jag köpte lite plastinredning till några lådor, som jag nu kommer på att jag skulle vilja lämna tillbaka eftersom jag hittat något annat på en annan affär. men det står ingenting på kvittot om hur länge öppet köp man har.?!

Såklart har jag sökt på nätet och Ikeas hemsida, men det står ångerrätt 14 agar och öppet köp en månad? men det verkar ju gälla saker man beställer online och möbler?



Någon som vet?
 
Sv: Ikea öppet köp?

Ikeas hemsida, efter snabb googling:
”På alla våra varuhus har vi kunnig personal på Byten & Återköp som kan hjälpa dig med kundserviceärenden. Du vet väl att du har 3 månaders öppet köp på de flesta IKEA varor?”
Det gäller nog även i butik då, alltså.
 
Sv: Ikea öppet köp?

Står det inte på baksidan av kvittot? Jag har bestämt för mig att det gör det..
 
Sv: Ikea öppet köp?

hehe nu är jag inte hemma, men jag kollade på fram och baksida, kan ta kort sen ! ;D
 
Sv: Ikea öppet köp?

Har du kollat på baksidan?

(Såg att någon annan skrivit det också medan jag försökte googla fram en bild på baksidan av ett IKEA-kvitto)
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag köpte en jacka online som jag skulle vilja returnera. Tycker inte att den stämmer överens med bilden på hemsidan. Butiken skriver på...
Svar
4
· Visningar
621
Senast: Millicent
·
  • Artikel
Dagbok När jag bestämde mig för att skilja mig så lovade jag mig själv att jag INTE ska låta det faktum att jag lever ensam begränsa mig på...
Svar
13
· Visningar
1 903
Senast: Görel
·
  • Artikel
Dagbok När jag köpte mitt nuvarande lilla hus så ”avslöjade” säljarna på kontraktsdagen att de inte skulle komma att tömma huset, utan att det...
Svar
7
· Visningar
1 924
R
Ekonomi & Juridik Hej! Jag har börjat kolla efter en hobbyhäst med plus i kanten och finkammar Hästnet varenda dag. Jag ser en hel del hästar som står...
Svar
15
· Visningar
2 944
Senast: Bregen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp