Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
kl
Kan inte alla skriva hur mycket ni får i dom olika säckarna?
Horze har röda.
De är (var?) grymt stadiga och i bra kvalité. Tyvärr har någon/några därför stulit dem![]()
Jag är inte nöjd med mina påsar från Horze. Ganska stadiga men inte hållbara alls, köpte fem och den första veckan hade två gått sönder = spruckit i materialet. Sedan har ytterligare en spruckit i sömmarna och en har det gått hål på och de är inte särskilt gamla![]()
Jag köpte relativt nyligen de rosa från Hööks och jag tycker de är mycket stabilare än Ikea påsarna och verkar hålla bättre än påsarna från Horze (en stallkompis har påsar från Horze och där har en redan gått sönder och hon köpte dom inte långt innan jag köpte mina).
Dessutom upplever jag påsarna från Hööks lite större.
schockemöhle - Orange
Lite OT men jag har ett riktigt bra tips
Åk och köp plasthållare på Ikea, sådana där man har toarullar i, jag har sett dom som har plastpåsar i dom också.
Skruva fast en på varje box och när hästen fått sitt hö så knökar man ner påsen i hållaren.
Det är rent och snyggt i stallgången och alla hästar har sina egna påsar på "rätt" ställe.
Det gjorde en otrolig skillnad på ordningen i vårt stall och frustrationsnivån på hästägarna sjönk markant![]()