Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Det står att det är justrerbara sängsidor, men hur då ? Vi köpte en sån, men inte tusan går det väl att justrera några sängsidor inte...hålena sitter ju där dom sitter.
Är det någon som har en sån och kan förklara vad som menas ?
Ok, tack för era svar. Trodde det var sidorna, och det fattade jag inte riktigt hur dom tänkt då fotänden var så låg .
Är era Malmstommar sylvassa i kanterna som våran ? Dom verkar inte riktigt fattat det där med att runda av träkanter tror jag...fy fasiken vad jag stött i smalbenet i sängen flertalet ggr...och i och med kanten är såå vass så blir ju sammanstötningen extremt smärtsam. Sitta på sängkanten kräver lite noggrannhet så man inte sitter direkt på kanten..
Hmm nej det har jag aldrig tænkt på, att kanten skulle vara vass, men så har jag en tjooock madrass så jag støter aldrig i kanten. Men nær jag kænner på den nu kænns den inte så vass. Men min ær bara 2 veckor gammal eller något så de kanske ændrat på det?
Våran är också 2 veckor gammal . Vi har latexmadrassen engenes, 18 cm tjock. Det jag menar är ju att: ytterkanterna är vassa..där ligger ju inte madrassen så att säga.
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Hästhantering
Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Hästnyheter Han var en julklapp från Nils-Erik Hansson, när Elin Dahlström från Målilla var tonåring. Nyligen skiljdes deras liv åt, när Smiggo fick...
Övr. Grenar Alltså, egentligen tror jag dressyren idag var sämre än sist 😅, hon var ännu mer vild, tyckte det var jättekonstigt med framridning i en...