Imnir

Trådstartare
Vilka har det underbara djuret illrar här inne? :D
Jag har inga egna, men det ska jag skaffa när jag flyttar hemifrån :love::love:
 
Sv: Illrar :D

Jag och pojkvännen har 3 st...

Mimmi 1 år och albino (min)
Greta 3 år och viltfärgad:
Malte 2 år och Pastell.

Tänk bara på att läsa massor massor massor om illrar innan du skaffar. Illrar är ganska svåra husdjur och många omplaceras pga ägaren inte står ut med dem för att de är ouppfostrade,biter sig fast,klättrar på allt,aldrig blir rumsrena,gräver ur blommor och kraffsar sönder soffan mm...

Bor du i närheten av Stenungsund är du välkommen att hälsa på oss och våra illrar om du vill.

Har du inte hittat det ännu rekommenderar jag www.iller.ifokus.se

Lycka till med framtida illerköp.
 
Sv: Illrar :D

Jag har knarkat iller.ifokus i två år :love:
Så jag tror jag vet ungerfär var det innebär ;)
 
Sv: Illrar :D

Jag skulle gärna hälsat på :D
Men du bor på andra sidan landet;)
Stockholmsbo här vettu :)
 
Sv: Illrar :D

Ah attans då..fast det bok Iller.fokusare i Sthlm med som säkerligen gärna låter dig hälsa på deras illrar. De brukar vara väldigt positiva på sådant därinne.
 
Sv: Illrar :D

Jag vet en som bor väldigt nära mig faktiskt! "Kerran" tror jag hon har som alias.
Men jag vill inte störa innan det är dax på riktigt :D = Minst fyra år ;) Men sen så :) Då ska jag ha två iller killar :love:
 
Sv: Illrar :D

Stör tror jag inte du gör. Man kan ju hälsa på illrar också eller kanske prova att vara semesterhem någon vecka eller så. Det är stor skillnad på att läsa och hantera illrarna på riktigt så du är ännu mer beredd när du får en egen.

Själv var jag ganska skeptisk först när jag träffade pojkvännens lilla Greta,dock är hon världens raraste. Sedan kom Malte som däremot kan vara ganska lynnig,efter ett halvår gav jag mig in på att skaffa en egen valp. Då var jag glad att jag hade lite vana när valpen (Mimmi) började testa genom att hugga och väsa åt mig.
 
Sv: Illrar :D

jag hade tänkt att jag skulle skaffa en iller! vet bara inte vart man kan köpa de. ska ju helst inte vara så jättelångt från gbg. :/
 

Liknande trådar

Småbarn Om du vill får du (och andra i samma sits) gärna berätta mer om hur det funkade/funkar att jobba hemifrån med små barn. Min fästman...
Svar
14
· Visningar
847
Senast: WildWilma
·
Däggdjur Jag har ett sjukt sug efter ett nytt husdjur. Vill egentligen ha kanin eller hund, men det funkar inte med nuvarande boende och stall...
2
Svar
21
· Visningar
2 045
Senast: Scata
·
Utrustning Som rubriken råder så är jag inne på att skaffa antingen ett Nova bett eller ett poponcini bett, Jag är orolig att nova bettet ska gå i...
2
Svar
27
· Visningar
1 874
Senast: villhöver
·
Utrustning Hej! Är lite sugen på ett fautras-släp så undrar om någon har erfarenheter av dem och är nöjda? Vilken modell isåfall och tycker ni att...
Svar
18
· Visningar
696

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp