Illustrator.

Sorbe

Trådstartare
Jag ska göra ett skolarbete i Illustrator. Valfritt vad jag ska göra. Har knappt jobbat med programmet alls så vet inte riktigt vad jag ska göra för något. Skolarbetet är för att visa att jag gjort något i programmet.

Förslag?

Sv: Illustrator.

Räcker det med att vektorisera en bild o göra din egen clip-art typ?

Du tar ett foto och skär ner på färgerna så du har 3-6 färger kvar, sen importerar du den till illustrator o gör en kopia

Sv: Illustrator.

Kan prova det! Tack!

Annars kanske man kan göra en egen logga? Typ "förvränga" något typsnitt och göra om det?

Liknande trådar

IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
308
Senast: Tilly_85
·
IT & mobiler Jag söker en app där jag kan lägga in allting som har med djuren att göra. Allmän information, checklista, påminnelser, veterinärbesök...
Svar
13
· Visningar
382
Senast: Lyan
·
IT & mobiler Jag drunknar i skärmtid; jobbar framför en skärm hela dagarna, slösurfar ledig tid på jobb och hemma. Nu känner jag att det räcker...
Svar
5
· Visningar
444
Senast: nullo-modo
·
IT & mobiler Hjälp mig att inte bli ruinerad av min mobil eller kanske egentligen mer av min operatör när jag reser utomlands imorgon :nailbiting...
Svar
10
· Visningar
562

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka