imac hjälp mig !

P

pollan

haha jag fick en imac data för någon dag sedan och har typ presis lärt mig hur man ens går in på internat. haha sjukt tvärt om en vad jag är van med haha men iallafall.

om man typ ska högerklicka på en bild så funkar inte det ? ( det går typ inte ens högerklicka) haha hhur gör man?

Tack :D
 
Sv: imac hjälp mig !

Aldrig testat själv. Men pröva att hålla in Ctrl (Control) medan du klickar som vanligt :)
 
Senast ändrad:
Sv: imac hjälp mig !

tack ! man kan klippa ut internet adresser så iaf.
någon som vet hur man gör om man tex vill kopiera en bild ? Altså jag förstår mig inte på denna datan men det kommer väl med tiden :p
 
Sv: imac hjälp mig !

pa samma satt - hall ner CTRL knappen o klicka sa kommer en liten meny upp. om du har en mighty mouse kan du stalla in den att ha en 'hogerknapp' ocksa. det hittar du i installningar i 'apple' menyn i ovre vanstra hornet.

mighty_mouse.jpg
 
Sv: imac hjälp mig !

okej ! jag har en sån mus som på bilden fast sladdlös....

Tack för hjälpen ! :bow:
 

Liknande trådar

IT & mobiler Hjälp! Vad fasen sker? Jag uppdaterade min Microsoft Surface, som datorn bad om. Nu går det inte att starta skiten. Jag får bara upp en...
Svar
18
· Visningar
688
Senast: tuaphua
·
Kläder & Bli fin Helt sjukt! Jag och två kompisar ska på Mello i Eskilstuna i februari. Jag som inte ens vet var Eskilstuna ligger på kartan..... På...
2
Svar
31
· Visningar
1 969
Senast: kamomillo
·
Hemmet Jag har en soffa (futon-ish) som behöver nytt överdrag. Den är ny och inte sliten, men jag fick en väldigt bra deal på den modell jag...
2
Svar
20
· Visningar
835
Senast: manda
·
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
821
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp