Importera ponny från Jersey.

poloplayer

Trådstartare
Vet inte om detta är rätt ställe att ställa frågan, annars får mod flytta mitt inlägg. Är det någon som vet om det behövs några extra dokument om man ska importera 2 ponnies från Jersey? Jersey är nämligen frihandelsområde och tillhör egentligen ej EU. Jag ska importera 2 British Spotted pony från en släkting (var reggar man dom i sverige??).
 
Sv: Importera ponny från Jersey.

Å bilder? Är sjukt förälskad i prickiga pållar!
Resten kan jag inte riktigt svara på.
 
Sv: Importera ponny från Jersey.

Undra om man inte kan regga dom hos knabstruperföreningen, de har åtminstone Broomells Morning Matin SKN 16 som är avelsgodkänd hingst och införda i deras stambok. De godtar väl egentligen allt som har prickar, med eller utan stam och i vilka mankhöjder som helst.

Annars är det nog SH de reggas i.
 
Sv: Importera ponny från Jersey.

Undra om man inte kan regga dom hos knabstruperföreningen, de har åtminstone Broomells Morning Matin SKN 16 som är avelsgodkänd hingst och införda i deras stambok. De godtar väl egentligen allt som har prickar, med eller utan stam och i vilka mankhöjder som helst.

Annars är det nog SH de reggas i.
Har stona full stam och är reggade borde dom kunna registreras i Knabstrupperföreningen, huvudsaken är ju att dom är prickiga.
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
1 762
Senast: Mia_R
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
32 872
Senast: Habina
·
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
9 944
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 670
Senast: fejko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp