IncrediMail någon?

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare just_ellan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 048
J

just_ellan

Jag undrar om det är någon som har IncrediMail? I så fall funkar det bra för er?

Jag har gått in på deras hemsida men när man tryckt på Skaffa IncrediMail och sedan klickat på de frågor som kommer upp så vill det ändå inte starta på min dator?? Vad gör jag för fel?
Alltså efter jag klickat på kör så händer det ingenting :confused:

Någon som kan hjälpa mig? :bow:

Sv: IncrediMail någon?

Jag har incredimail och för mig funkar det fint. Detta trots att jag har en hotmailadress vilket de säger inte ska fungera...
Det är lite roligt att kunna skriva på fina brevpapper, jag har gått med i flera mailinglistor för att få nya personliga sidor med jämna mellanrum.

Däremot har jag ingen lösning på ditt problem. Kanske läge att skriva till deras kundtjänst?

Jag har incredimail och för mig funkar det fint. Detta trots att jag har en hotmailadress vilket de säger inte ska fungera...
Det är lite roligt att kunna skriva på fina brevpapper, jag har gått med i flera mailinglistor för att få nya personliga sidor med jämna mellanrum.

Däremot har jag ingen lösning på ditt problem. Kanske läge att skriva till deras kundtjänst?

Tack för ditt svar:bow:
Men är det så att det inte funkar för att jag har en hotmailadress tror du?
Jag tror annars jag får ta o testa skriva till deras kundtjänst.

Förutom snygga brevpapper, tycker jag programmet är värdelöst!
Ställer enbart till en massa med datorn. Jag skulle inte rekommendera programmet.
Outlook eller Outlook Express är pålitligare.

Förutom snygga brevpapper, tycker jag programmet är värdelöst!
Ställer enbart till en massa med datorn. Jag skulle inte rekommendera programmet.
Outlook eller Outlook Express är pålitligare.

Okej, men det är bra o veta!:bow:

Det har ändå inte funkat o installera på min dator så det kanske inte blir ngt.. Har även mailat kundtjänst, men inget svar ännu.

Liknande trådar

IT & mobiler Hjälp... Har castat från min telefon till TVn för ett par timmar sedan utan problem. Men nu när jag skulle starta ett program händer det... 6 7 8
Svar
140
· Visningar
6 808
Senast: Happimess
·
IT & mobiler Det enda jag får fram när jag googlar är att man ska trycka ALT+ 2016 men det funkar inte. Min dator (hp) går bara in på spara... 2
Svar
21
· Visningar
897
Senast: Enya
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
2 188
Senast: Cattis_E
·
R
Kropp & Själ Jag har en nu 18-årig dotter. Hon är min mans och mitt andra barn, men vår första flicka hann aldrig börja leva, så dottern har hela... 12 13 14
Svar
265
· Visningar
13 732
Senast: sardellen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka