JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Individuella medaljer väntar i GPS
(Ridsport)
EM I DRESSYR, ROTTERDAM : Sverige har tre ryttare i lördagens Grand Prix Special som ska ge mästerskapets första individuella medaljörer.
Läs mer...
Moderator
Hästnyheter
Det väntar godbitar i ’s-Hertogenbosch, Amsterdam kommande helg. Världsekipage i både hoppning och dressyr ska göra upp i årets första...
Hästnyheter
Lördag och en ny lagfinal står på OS-schemat när dressyrens lagmedaljer ska fördelas i Grand Prix Special. Här finns svenska starttider...
Hästnyheter
De båda OS-ryttarna och EM-medaljörerna Patrik Kittel och Therese Nilshagen gav starka formbesked när det reds fyrstjärnig Grand Prix...
Hästnyheter
Idag inleds den individuella dressyren på ridsport-VM i danska Herning. Sverige har tre deltagare i Grand Prix Special som avgörs med...
Tjockistråden 4
Kropp & Själ Står still runt 100. Och är ständigt sugen på något. Hade glömt att det var så det kändes. Är lite högt medicinerad med Levaxinet enligt...
Luff
Alldeles nyss
Svar: 552
Visningar: 42 310
Allmänt
GVFÖ 2025
Kultur Jag är i fas för första gången på länge! Wiihoo! Här är mina inte så hot takes:
Jag tyckte både Jannika och Dennis var skitjobbiga...
Tokyo
1 minut sedan
Svar: 207
Visningar: 11 510
Allmänt
Hiss eller diss - del 6
Samhälle Apropå detta, jag är inte förtjust i frukten vattenmelon - men smaken i godis och liknande gillar jag! Det är ju en helt annorlunda smak...
Asko
5 minuter sedan
Svar: 1 167
Visningar: 76 263
Allmänt