• Övr. Barn
  • Trådstartare Trådstartare acke
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 1 179
Status
Stängd för vidare inlägg.
A

acke

När var det dax för dig, eller har du redan fått bebbe? Har inte tid att vara inne så mycket här sedan Hanna har börjat gå (pust) så jag har glömt hur långt gången du var/är.

Hoppas att allt känns bra iaf!

Sv: Indyhope!

Hej Acke!

Bebben är planerad till den 2 juli, så det är ett tag kvar. :)
Men magen börjar bli stor, så jag undrar jag hur jag kommer att se ut framåt sommaren. :D :crazy: ;)

Och vi snokade på ultraljudet, så vi tror rätt säkert att det är en flicka. :) :banana: :bump: :banana:

Aha! Då kan jag lugna ner mig ett tag till då :-)
KUL om det blir en flicka! Även om en pojke är precis lika underbar så är det ändå lite speciellt med en liten tjej... :love:

Ja, det är lite extra speciellt om det är en tjej. :love: :love: :love: Men det är väl för att man är tjej själv?! :)

Hälsa Annika!! :)

kikade ni bara lit esjälva på UL, eller fick ni hjälp av bm?
Det är inte så himla enkelt att se nämligen... Jättelätt att se fel.. :p

Först kikade vi själva, men sen frågade vi bm också (nyfiken i en strut) och hon sa samma sak. :)

Ursäkta om jag är förvirrad (mer än vanligt :-) men vilken Annika? Är fn i aktiv kontakt med... öh, fem stycken. Antar att du menar någon hästrelaterad Annika? Då kvarstår fyra... :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 072
Övr. Barn Jag behöver era råd inför en förestående separation och flytt. Funderar kring vilken boendeyta som är rimlig att tänka sig som singel...
Svar
19
· Visningar
1 055
Senast: tomte
·
Småbarn Min femåring åker bakåtvänt i en Britax Max-Way Plus, men nu börjar han bli för lång för den. Bältet vid axlarna hade behövt höjas ett...
Svar
19
· Visningar
755
Senast: lillaP
·
Övr. Barn Det är sportlov och dottern är på fritids. Hon har en hårsnodd med en stor dekoration på som hon ska släpa med sig överallt. Hon hade...
Svar
7
· Visningar
905
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka